Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 16:30   #1
Medlem

Lotta08 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 116
MP Rating: 0% (0)
Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.
Endelig tilbake!!!

Hei jenter! ENDELIG kom jeg meg over hit! Det oppsto en feil med brukernavnet mitt som gjorde at jeg ikke fikk logget meg inn, men her er jeg altså!!! Gleder meg til å skravle med dere igjen! Har vært inne og lest litt, men har mistet helt oversikten over hvordan det går med de foskjellige. Men jeg kommer meg vel inn i det snart!

Med oss går det bedre og bedre. Babyene vokser og gror og er nå 11 uker. De 2 siste ukene har de begynt å sove lenger, hvilket gjør at jeg har fått litt tid alene igjen! NYDELIG å ikke vær konstant utslitt! Håper alt er bra med alle her inne!
Lotta08 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 16:43   #2
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 389
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.
Sv: Endelig tilbake!!!

Så flott å se deg igjen Godt at det endelig ordnet seg, slik at du fikk logget deg på

Som du ser, så er det ikke så mye aktivitet her lenger, det er fordi vi har fått lukket forumsgruppe her: Julimiraklene 2008
Gammel 11-09-2008, 01:23   #3
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

Å så godt å høre fra deg Lotta08
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 13:51   #4
Medlem

Lotta08 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 116
Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.Lotta08 er bare skikkelig grei.

hvordan kommer jeg meg over på lukket forum?
Lotta08 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 14:58   #5
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 192
Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.

Klikk på linken : http://forum.nybaktmamma.com/group.php?groupid=19 og så godkjenner Fjolla deg
Gammel 12-09-2008, 22:06   #6
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

så kjekt å høre fra deg igjen.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 23:08   #7
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,683
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Kjekt å endelig ha deg meg her

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:53.