Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2008, 01:56   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
MP Rating: 0% (0)
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
***Fredag***

Bare å skravle i vei ja
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 08:19   #2
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 389
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.
Sv: ***Fredag***

Liten tur innom jeg også, skal på "seks"ukerskontroll i dag. Mamma skal være barnevakt for første gang - til nå er det kun en eneste gang jeg har overlatt lille til andre en pappaen Og det var kun søstern som trillepie en times tid mens vi var til advokat. Gruer meg jeg...

Men nå vil visst lille ha mer mat - ble tidlig opp i dag

Ha en fin dag da, jenter!
Gammel 05-09-2008, 08:25   #3
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,672
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg klarer visst bare å lage kolikk-barn . Har prøvd i det lengste å unngå å si det ordet, men nå er det vel ikke noen tvil lenger. Hun har hylt hver ettermiddag/kveld i en uke. Se egen tråd...

Var på venne-salg i barnebutikken venninna mi jobber i i går. Fikk kjøpt masse klær. Spesielt til M.

I dag skal jeg gjøre minst mulig. Må begynne med sit-ups tror jeg. Nå skal sacco-sekken bort .

Lasagne til middag i dag .

M - september 2005
*Ullsokk*: Tidligere September mamma
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 09:48   #4
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,122
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.

Lykke til på 6 - ukers kontrollen Malagi, blir spennede å lese rapport.

Tror vi er i samme situasjon Ullsokk. Hva har dere prøvd ?
Alle våre barn har hatt skikkelig kolikk, men denne gangen begynte alt så rolig og greit. Ble så optimistisk, og tok litt mageknip med godt mot. Mageknipen har bare forverret seg, og Lykkeliten har grått og grått fra morgen til kveld. Bare et par økter på natten merkelig nok, men jeg kalte det kolikk i går jeg også. Her har det vært så ille at han ikke klarer å få i seg mat. Det har gått 6 - 7 timer mellom puppingen, og jeg tror vektøkningen går sakte :huff: Han får heller ikke til å sove på dagtid, for smertene kommer så hyppig at han knapt rekker å sovne før det kommer et nytt tak.

I går var vi i Trondheim til manuell terapeut med babyen og mellombror som har dyspraxi ( mulig grunnet ubehandlet KISS som baby ). 3 timers kjøring en vei, så det er langt. I allefall : han sov seg stort sett gjennom hele dagen, ingen gråting. Spiste fint og la seg kl. 21. Våknet først kl. 04.23
Måtte det bare vare

Tidl. abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 09:56   #5
Supermedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,303
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.

God morgen, god morgen.

Storebror er vel avlevert i barnehagen og smågutta tar seg en deilig liten frokostlur nå. Herlig å få noen minutter for seg selv, spise noen skiver i fred og ro og slappe av foran pc litt.
I dag er det ikke store planene. Skal en liten tur på Jysk å sikre meg en stabel billige laken (kr 20.- pr laken). Greit å ha litt i bakhånd. Ellers blir det nok bare tusling i huset og forhåpenligvis tid til litt klesvask og fredagsrengjøring. Har blitt så som så med slikt i noen uker nå.

Ønsker dere med kolikkbarn en fredelig tid. Her hjalp i alle fall behandling med aku og manuell terapaut, så endelig har "freden" senket seg hos oss.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 10:07   #6
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Først og fremst en stoooor til dere som sliter med kolikkbarn.

Malagi: Jeg skal også på 6-ukers kontroll med meg selv i dag. Lykke til!
Greit å få sjekket blodtrykk, blodprosent etc.
Vært en del svimmel, så tror nok jeg trenger jern.
Men jerntabletter blir jeg kjempedårlig av, så kjøpte floradix på butikken.

Nå har virkelig høsten kommet, småsurt ute, selv om solen skinner.

I natt har jeg ammet ca annenhver time.. Men egentlig helt ok, siden hun sovner i mellom og jeg sovner mens hun ammer

Ha en fin dag...vi pusser opp, så skal prøve få gjort litt mellom amme øktene i dag!

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 10:57   #7
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,672
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk beskjed om at ferritin lå på 4 bare, men det er helt uaktuelt for meg å ta jern før magesmertene til Lille er borte! Jeg føler meg også litt svimmel av og til.

Hva er floradix. Skriver med en hånd og rekker ikke bort til spørsmålstegnet....

M - september 2005
*Ullsokk*: Tidligere September mamma
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 11:19   #8
Medlem

Chrissy78 sin avatar

Meldinger: 440
Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.

Ullsokk; Floradix er et urteekstraks som bla inneholder jern.
Jeg begynte å ta det i begynnelsen, for å få opp jernlager, men glemte det og det smakte ..

Her har vi hatt en god natt, med 4+3+2,5 timers søvn, så her er vi i kjempehumør og godt uthvilte . Deilig!

I dag er jeg rett og slett kjempelat!!!!
Burde moppet/støvsugd gulvene og gjort rent til helgen
-men jeg gidder ikke!!! SÅ det så!!

I dag er planen å gå en tur så småen får sovet i vogna og vi får litt frisk luft, så skal vi hente den ene bilen som er på sevice og gå en runde på Ikea etterpå .
Chrissy78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 13:01   #9
Supermedlem

silje80 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bærum
Meldinger: 772
silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.

Medfølese til dere med kolikkbarn

Kian var mye våken på dagen i går, og urolig på kvelden. Men skal ikke klage siden da han endelig sovnet, sov fra 0030 til 0630. Sovnet igjen og sov helt til 0930. Og Mikkel sov helt til 0830 i dag, så da ble det en god natts søvn på ho mor
Fikk ikke avlevert han i barnehagen før kl 1030. Nå sover Kian igjen og jeg pusler med litt forskjellig husarbeid.
Har tenkt meg på Elixia i dag, men kommer vell an på hvor lenge han sover nå, har ofte en 3-4 timers lur nå. Så da blir det for sent.
Ta noen øvleser på gulvet istede kanskje.

Stolt mamma til Mikkel april 06, Kian juli 08
silje80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 15:37   #10
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Sted: Sandnes
Meldinger: 822
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.

Vil også gi en til dere som sliter med kolikkbarn. Søskenbarnet mitt har hatt to kolikkunger, de prøvde absolutt alt av kiropraktor, akupunktur, osv. Men så fikk de tips om å kjøpe noen melkesyrebakterie-dråper eller.no på helsekost og det funket med én gang for de. Verdt et forsøk i hvert fall

Har hatt noen travle dager så har ikke fått tittet innom før nå. Hehe, ble ikke få innlegg å lese seg igjennom og svare på, men har fått noen ledige minutter nå. Har skrevet mye og prøvd å svare på det meste

Gleder meg til sambo kommer hjem fra Nordsjøen, ja. Men jeg har heldigvis god hjelp i familien min og så er Tobias også vanligvis sååå snill

I natt ble det litt tull med amming kl 23, 03, 04, og 07, kom nok litt ut av rutinene siden det har skjedd så mye.

Vi var også på 6 ukerskontroll i går. Han har lagt godt på seg, har blitt 59 cm lang, veier 5470 g og er 38,7 cm rundt hodet. Ellers alt helt fint, han smilte til og med til helsesøster

Også var vi på barselgruppe i går, koselig det også.

Ha en strålende helg alle sammen!

evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:41.