Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 14:50   #1
Medlem

Nurken sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 61
MP Rating: 0% (0)
Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.Nurken har mye å være stolt av.
hyper Gla'-melding!!

Å, jeg er så glad - og jeg må bare få dele det med dere!!

For 3 uker siden var jeg på forrige kontroll hos øyelegen på sykehuset. Synet mitt var da stagnert i bedringsprosessen, og det var da 50% av fullgodt syn. Legene der mente at det ikke var noe særlig mer sjans til forbedring, og jeg fikk beskjed om at jeg måtte leve med det slik. Var kjempelei meg da..
Fikk ny time, som jeg var på i dag. Meningen var at jeg skulle få linser/briller i dag - så jeg var først inne hos øyeavdelingens optiker, og deretter hos to øyeleger igjen.

Synet mitt er nå 80% bra!!! 30% bedring på 3 uker!! Dere aner virkelig ikke hvor glad jeg ble!! Legene skjønte ingenting, for det var en så enorm forbedring at de trodde ikke det var mulig en gang! Og de som sa jeg kunne gi opp håpet! (Å nei, nei...Nurken gir aldri opp tro og håp - tross litt mismodighet innimellom!)
Så nå kan jeg endelig kjøre bil igjen, og jeg slipper foreløpig linser/briller, for nå har legene fått tro på at jeg kan bli helt frisk igjen!!
Skal tilbake om en mnd, og kanskje er jeg da helt bra igjen, eller så må jeg kanskje få meg noe korreksjon, men uansett - for en gla'-nyhet!!

Måtte bare fortelle dette, altså!!

Nurken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 14:53   #2
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,157
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.
Sv: Gla'-melding!!

SÅ BRA!!

Emil ble født 16.07.08
MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:06   #3
Medlem

Suadela sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 167
Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.

Åh, så bra Nurken! Har lest historien din, og er veldig glad på dine vegne!
Juhu!!

Suadela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:15   #4
Medlem

Chrissy78 sin avatar

Meldinger: 440
Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.

Yeeey!! DET var gladnyheten sin det!!!!!

SÅÅ flott!
Har tenkt masse på deg, som fikk en så tøff start på mammarollen og en FÆL opplevelse.
Så flott at ting nå ser lysere ut!!!

Masse lykke til videre!!
Stoor klem fra meg
Chrissy78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:47   #5
Supermedlem

Zennia sin avatar

Meldinger: 519
Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.

OI!! Så ufattelig bra Nurken!! Du fortjener virkelig at det går denne veien Og det må være kjempegodt å kunne kjøre bil igjen
Gammel 04-09-2008, 15:53   #6
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,802
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

og

Så HERLIG FANTASTISK å lese - uansett om det stopper på 80 % nå eller blir helt helt bra, så er det jo VELDIG mye bedre enn 50 %!! Kjempenyhet, Nurken - ble veldig veldig glad for deg nå!!

Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 16:09   #7
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Så utrolig hyggelig å lese Nurken! Skjønner godt du er overlykkelig

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 16:27   #8
Medlem

DiaMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 214
DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.DiaMamma er fantastisk mot andre.

Så fantastisk bra!! Veldig veldig koselig å høre!! Heia deg!
Gammel 04-09-2008, 17:38   #9
Medlem

Nutte sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 210
Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.

Så bra! Fint du aldri gir opp håpet, du er tøff.

Nutte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 17:39   #10
Supermedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,303
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.

Så fantastisk godt å høre!!!

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:15.