Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 18:22   #1
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 862
MP Rating: 0% (0)
Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.
Grete Roede Motivasjonstråd for Julidamene!

Lykke til med veiing i dag!
Jeg er på vei ut døren nå, og er litt spent ja
Vi skulle jo hatt en egen GR motivasjons tråd vi!

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 20:10   #2
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
Sv: *Lene*

Lykke til begge to
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 22:24   #3
Medlem

Solsikko sin avatar

Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Hvordan gikk det med dere?
Jeg har veiedag torsdager, men har ikke vært så flink, så bør skjerpe meg

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 11:05   #4
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Takk

Hvordan gikk det med deg?
Jeg hadde gått ned 1,1 kg. Var litt skuffet, men jeg følger meny 3 og spiser så utrolig mye mat! Mer enn jeg har spist EVER!
Men kursleder vil jeg skal gå sakte ned, og følge denne menyen, siden jeg ammer!

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 12:42   #5
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.

Jeg hadde gått ned 600 gram, og etter en meget slapp første uke så er jeg storfornøyd faktisk!

Jeg var ikke så motivert forrige uke, har liksom hele tiden tenkt på denne mandagen her som den store begynnelsen, for jeg var jo klar over hva forrige uke bringte
Forrige uke hadde jeg nemlig både klubb og sesongpremiere"fest" (Grey's begynnte jo igjen), jeg hadde syke barn som gjorde at jeg ikke fikk trimmet noe særlig, og det er en dårlig kombinasjon med diverse rester i kjøleskapet
Vanligvis så får en jo også gjerne en pang start på kurset, pga at man kutter ut mye "drit"mat og en begynner å drikke mye vann. Det hjelper en ofte til en kickstart. Det har jeg jo ikke fått denne gangen forde jeg allerede drikker mellom 3 og 4 liter vann for dagen, pluss at jeg har jo tyvstartet litt på kursopplegget på egenhånd før kurset.

Jeg går også på meny 3 pga av ammingen, og jeg synes det er MYE mat, men det går seg nok gjerne til. Jeg har bestemt meg for å ikke veie maten, men ikke la det gå mer en 4 timer mellom hvert måltid. Jeg vet jo sånn ca hvor mye jeg må spise, så jeg prøver og ser hvordan det går. De andre gangene jeg har gått så har jeg blitt så dritt lei hele opplegget, og da sklir jeg utpå. Jeg vil derfor denne gangen heller legge meg på en litt "slappere" men varig linje. Det blir lettere og holde på de gode vanene visst det ikke blir noe stress med det. Kurslederen min var enig med meg i dette, så lenge jeg klarer og holde en vektnedgang som går rolig og jevnt.

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 12:44   #6
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Så kjekt å se deg også Solsikko!
Det er godt å være flere i samme situasjon, så kanskje vi skal endre tittelen på tråden til: GR motivasjonstråd for Julidamene?
Hva tror dere om det my ladies?

Storesøster 04
Lillebror 08
Gammel 02-09-2008, 14:48   #7
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Klemmen: En god ide!!!

Solsikko: Hvordan går det med deg?

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 18:35   #8
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Da har jeg sendt PM til en modde, så forhåpentligvis blir tittelen endret snart

Storesøster 04
Lillebror 08
Gammel 02-09-2008, 18:40   #9
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 822
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Klemmen
Da har jeg sendt PM til en modde, så forhåpentligvis blir tittelen endret snart
Du kan endre tittelen selv. Bare klikk "Rediger" på hovedinnlegget og helt nede i høyre hjørne kan du trykke "Rediger" pånytt. Da får du muligheten til å endre tittelen

Hmm, da endres visst bare tittelen inne i tråden...

Sist endret av evigoptimist84; 02-09-2008 kl 18:42.
evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 18:45   #10
Medlem

Solsikko sin avatar

Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Jeg er med
Sliter litt. Ikke kommet meg på trilletur før i dag. Jeg sliter også med å spise nok. Døgnet har jo ikke nok timer. Og så sliter jeg om kvelden, er så godtesyk og blir aldri mett
Jeg går ikke på kurs, men har mitt eget lille kurs hjemme (gått på kurs tidligere, så jeg kan opplegget).

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:01.