Jeg hadde gått ned 600 gram, og etter en meget slapp første uke så er jeg storfornøyd faktisk!
Jeg var ikke så motivert forrige uke, har liksom hele tiden tenkt på denne mandagen her som den store begynnelsen, for jeg var jo klar over hva forrige uke bringte

Forrige uke hadde jeg nemlig både klubb og sesongpremiere"fest" (Grey's begynnte jo igjen), jeg hadde syke barn som gjorde at jeg ikke fikk trimmet noe særlig, og det er en dårlig kombinasjon med diverse rester i kjøleskapet

Vanligvis så får en jo også gjerne en pang start på kurset, pga at man kutter ut mye "drit"mat og en begynner å drikke mye vann. Det hjelper en ofte til en kickstart. Det har jeg jo ikke fått denne gangen forde jeg allerede drikker mellom 3 og 4 liter vann for dagen, pluss at jeg har jo tyvstartet litt på kursopplegget på egenhånd før kurset.
Jeg går også på meny 3 pga av ammingen, og jeg synes det er MYE mat, men det går seg nok gjerne til. Jeg har bestemt meg for å ikke veie maten, men ikke la det gå mer en 4 timer mellom hvert måltid. Jeg vet jo sånn ca hvor mye jeg må spise, så jeg prøver og ser hvordan det går. De andre gangene jeg har gått så har jeg blitt så dritt lei hele opplegget, og da sklir jeg utpå. Jeg vil derfor denne gangen heller legge meg på en litt "slappere" men varig linje. Det blir lettere og holde på de gode vanene visst det ikke blir noe stress med det. Kurslederen min var enig med meg i dette, så lenge jeg klarer og holde en vektnedgang som går rolig og jevnt.