Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 10:11   #1
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 822
MP Rating: 0% (0)
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.
Han er så varm!

Jeg vet ikke hva jeg skal finne på, har eksperimentert mye med nattøy, men han blir så varm og svett uansett hva jeg har på ham. I natt lå han i kun body (med lange armer) og var pakket inn i et helseteppe. Jeg la en gulpeklut over for det var ganske kaldt i rommet (sikkert maks 18 grader). Han var så svett at han var klam på huden over hele kroppen da jeg tok ham opp for å gi mat. Selv sover jeg i undertøy under en tynn sommerdyne og syntes det var litt kaldt.

evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 11:59   #2
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 389
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.
Sv: Han er så varm!

Jøss, det var jo ikke mye du hadde på, nei Vi har ca 18 grader i rommet og hun ligger på saueskinn i hel bomullspysj (eller i tynn ull). Over har hun ett lunt teppe og dyne på toppen. Alltid iskald på hender og føtter og lunken i nakken...

Men spurte tidligere på HS, de sa at en body og dyne var mer enn nok i 18 grader.
Gammel 08-09-2008, 12:02   #3
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 192
Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.

Har du prøvd ullpysj? Den virker jo på samme måte som lammeskinn. Det funker veldig fint for oss hvertfall.
Gammel 08-09-2008, 12:11   #4
Supermedlem

LynxLynx sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 766
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.

gutten min er også veldig varm. vi endte opp med tynn, tynn ullpysj og ikke noe mer. Bommull kan vi ikke bruke, for det blir så klamt og ekkelt at han våkner...

ut igjen

LynxLynx er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 12:42   #5
Supermedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,303
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.

Våre ligger på saueskinn i en kortermet body eller sommerpysj (korte ermer og ben). Ofte sparker de av seg teppet, men er de småkjølige, så har de helseteppe over seg. Alt annet blir for varmt for dem.
(Storebror var også en "heit" unge, så jeg måtte fort droppe alle "regler" og heller prøve meg fram om jeg ikke skulle "koke" ungen.)

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:05.