Er veeeeeldig treige og lite aktive her for tiden. Eller det vil si vi er på farten hele dagen i forbindelse med de €%#

butikkene mine
Skulel tro at jeg gikk ned i vekt med all denne fartingen, men det gjør jeg selvsagt IKKE, trass at jeg ikke spiser noe som er godt lenger og trimmer som et uvær

Urettferdig

Jeg er visst ikke helt kvitt dette diabetesstyret og ligger og balanserer på grensen, så nå MÅ vekten bort
Heldigvis har vi fått verden snilleste lille gullunge. Konrad sover gjerne 12 timer om natta han, er med over alt og styrer i butikker, og er stort sett blid og fornøyd. Men ammingen kan jeg visst glemme denne gangen. Vi koseammer litt, men det er lite næring. Veldig rart egentlig, etter å ha fullammet seks stykker til de har vært 6 mnd, så har jeg ikke melk denne gangen.

Tror det er stressrelatert.
Tirsdag var mannen min og "kuttet strengen" så nå blir det ikke flere barn her i huset. Synes egentlig det er litt trist, jeg da. Men nå var vi jo enige om at 7 stk var nok, og når det ikke er noe å ta ut av butikkene i lønn heller, så blir det tøft å fø på 9 personer på en lønning(håper jo at det skal bli noe til overs snart på butikkene, men vi får se )
Det ble mye syt,d et

Vi har det egentlig kjempefint, altså. Koser masse med ungene når jeg ikke er i butikkene, og prøver å delegere
Hvordan er det med dere jenter da? tenker masse på dere. Savner egentlig de daglige "pratene" på Sm