Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2008, 22:08   #1
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,122
MP Rating: 0% (0)
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.
Hvilke farger på vognbag til guttebaby?

Hvilke farger passer ikke på vognbagen hvis man har en guttebaby ?
Vi har en Bugaboo vogn i helbrun, og jeg har lyst på andre farger på kalesjen.

Vurderer å kjøpe en Oth med bag, men er usikker på fargen på bagen. Jeg så akkurat en mørk lilla bag til salgs på finn. Er det en " ikke-farge" til gutt, altså for jentete ?

Tidl. abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 22:11   #2
Juniormedlem

White Zinfandel sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 21
White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Hvilke farger på vognbag til guttebaby?

Jeg hadde lett kjøpt lilla til min gutt, men sambo hadde nok protestert høylytt..
Gammel 07-09-2008, 22:14   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg fatter ikke at vognfargen skal si noe om kjønn egentlig..? bortsett en knall rosa vogn selvsagt.. men hvorfor skal ikke en gutt ha lilla vogn? hadde glatt hatt både rød, lilla, gul og alle andre farger til min gutt.

Vi har forøvrig sand på buggisen.. og brun på brioen.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 22:23   #4
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,962
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Jeg så en brun/rød buggis her en dag, og guri, det var nydelig. Eller brun og oransje.
Gammel 07-09-2008, 22:27   #5
Juniormedlem

White Zinfandel sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 21
White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Vi har sand buggis nå, men har et blått trekk også... Bytter nok til det en dag, selv om Jenny er jente..
Gammel 07-09-2008, 22:34   #6
Supermedlem

Zennia sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 519
Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.

Jeg har masse lilla til min gutt...
Gammel 08-09-2008, 09:43   #7
Medlem

ninahelen sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Harstad
Meldinger: 415
ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.ninahelen er et navn alle kjenner.

Lilla er en fin farge til gutt!!

mars 04 og juni 06
& juli 08
ninahelen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 17:42   #8
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,122
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.

Jøss, hadde ikke ventet at alle svarene ga tommelen opp for lillafargen. Tror neppe jeg hadde vurdert lilla på en vogn jeg skulle brukt lenge, men dette bli i såfall kun på vognbagen som brukes en kort stund. Sportsvogna blir nok brun. Aberet er at det sikkert er mye lettere å selge en brun bag sammenlignet med en i lilla.

Jeg vet ikke om det er så mye å spare på å kjøpe brukt vognbag, men må sjekke litt priser først.

Tidl. abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:44.