Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2008, 09:46   #1
tes
Medlem

tes sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 484
MP Rating: 0% (0)
tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.
Hvor er alle sammen ?

Det er så stille her . Hvor er dere ?
tes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 10:19   #2
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.
Sv: Hvor er alle sammen ?

hei tes. vi er i det lukkede forumet. send en pm til fjolla

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 20:09   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Lene* Vis post
hei tes. vi er i det lukkede forumet. send en pm til fjolla
men hun er i syden. håper du kommer over snart tes.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 21:54   #4
tes
Medlem

tes sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 484
tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
men hun er i syden. håper du kommer over snart tes.
Men hvorfor forsvant alle til lukket gruppe egentlig ? Var det ikke bra her på NM ?
tes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 23:39   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,788
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.

Okeeey..Her har jge gått glipp av noe..Jeg vil også være med...Selv om jeg ikke er så super aktiv for øyeblikket...
Gammel 19-09-2008, 23:46   #6
Medlem

CocoNut sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet:-)
Meldinger: 218
CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av tes Vis post
Men hvorfor forsvant alle til lukket gruppe egentlig ? Var det ikke bra her på NM ?
Vi er fremdeles her på nm, men vi har fått vår egen lukket gruppe herinne under "Julimiraklene 2008"
Gammel 20-09-2008, 01:23   #7
Medlem

Sine sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 388
Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.

Akkurat. Det forklarer en del.
Hva er det som skal til for å bli med i lukket forum da?
Gammel 20-09-2008, 08:03   #8
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

sine: bare at man har baby i juli her på nm. vi stenger ikke noen ute. er bare greit å kunne åpne seg litt der inne og legge ut bilder som bare vi i juliklubben kan se.

tes: vi er på nm enda. det ble laget et lukket forum for oss her inne.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 18:53   #9
Juniormedlem

Fiamaja sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 13
Fiamaja er en ukjent størrelse akkurat nå.

Så kjedelig, da...
Gammel 22-09-2008, 20:01   #10
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,962
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Fiamaja, det er bare å sende en pm til Fjolla.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:06.