Jeg må bare spørre jeg og......anng amming
|
|
Jeg delammer Kaylee, og gir tillegg etter hver amming, men så kommer det noen dager innimellom hvor hun ikke trenger så mye tillegg, og jeg bare ammer hele dagen, og gir tillegg om morgenen, en gang om ettermiddagen og før sengetid om kvelden. Får hun i seg nok egentlig? For jeg vet jeg ikke har mye melk. Jeg gir ca 250 ml tillegg hvert døgn, resten får hun på pupp. Hun legger på seg fint. Holdt nesten på og gi opp hele ammestyret her om dagen og begynte og gi pupp mindre og mindre, men plutselig igår og idag har hun kun vært fornøyd med puppen og kun fått et par flasker med tillegg på rundt 40 ml hver og da fikk jeg motet tilbake litt. Vil så gjerne fullamme men vet ikke om jeg har krefter nok til den kampen. Dette sliter sånn på meg, for jeg vil så gjerne amme, samtidig er det slitsomt og delamme og mye arbeid, og måltidene tar tid syntes jeg.
Blir egentlig litt bekymret de dagene hun ikke spiser så mye og bare tar pupp, for jeg vet jeg ikke har masse melk.
Noen som har noe råd for en frustrert mamma? Er dette noe ammehjelpen kan hjelpe meg med, eller er det et dødfødt prosjekt?
|