Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 18:30   #1
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 862
MP Rating: 0% (0)
Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.
:( Lillegutt har feber!

Lillegutt skrek noe voldsomt i natt, og jeg trodde at dette "bare" var magevondt. Men nå i ettermiddag har han høy feber. Synes han var litt varm i formiddag også, men målte ikke tempen da, for han var sovnet, og etter en slik natt så trengte han søvn...
Når jeg målte tempen kl 15 så hadde han 39,5! Ga han febernedsettende, og da gikk feberen ned, men han ble ikke feberfri. Han er i godt humør, prater i vei. Spiser litt mindre en vanlig, men suger godt. Han virker kvikk og fin egentlig.
Men, jeg har hørt at så små barn ikke skal ha feber, så hva gjør jeg?
Skal jeg avvente til fastlegen i morgen tidlig etter at Storesøs er levert i bhg, og sjekke han litt ekstra i natt?
Eller skal jeg stresse meg på barneklinikken, og vente der i mange timer, med hyling, fordi han ikke får sove? Han er jo så sær på dette med soving..

Skal måle tempen igjen nå, håper den er betydelig lavere en tidligere i dag...

Hva hadde dere gjort damer?

Har forresten laget en tråd om det her også...

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:33   #2
Medlem

Solsikko sin avatar

Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.
Sv: Lillegutt har feber!

Huff! Jammen ikke noe kjekt.
Jeg tror ikke jeg hadde turd å vente til i morgen. De er jo så små enda.

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:37   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg hadde reist opp til barnelegevakten på haukeland i kveld. jeg tror ikke du må vente der så lenge med et så lite barn og feber.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:47   #4
Medlem

Sine sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 388
Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.Sine er som en lysfontene.

Vi pleier alltid å ringe legevakten før vi gjør noe. Der får vi råd om hva vi bør foreta oss og dermed kan vi slippe en tur som kanskje ikke er helt nødvendig.
Jeg hadde ringt først.
Gammel 03-09-2008, 19:54   #5
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,157
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.

Uff, ikke kjekt når de små er syke
Jeg hadde også ringt legevakten.
Da jeg var til legen med Emil pga tett nese, sa han at dersom han fikk feber ville han sende oss til sykehuset, da så små babyer ikke skulle ha det. Nå er dette riktignok noen uker siden nå da (Emil var vel 17 dager eller no).

Lykke til!!

Emil ble født 16.07.08
MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 19:59   #6
Medlem

Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

Enig med de andre her, ring legevakten du. Lykke til
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:09   #7
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Meldinger: 862
Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.

Da har jeg ringt legevakten, og vi ble anbefalt å reise på barneklinikken.
Så da skal jeg bare pakke litt så er jeg på vei...

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:35   #8
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

lykke til.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:38   #9
Supermedlem

maja03 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Røyken
Meldinger: 1,196
maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Klemmen Vis post
Da har jeg ringt legevakten, og vi ble anbefalt å reise på barneklinikken.
Så da skal jeg bare pakke litt så er jeg på vei...
Lykke til
Gammel 03-09-2008, 21:23   #10
Medlem

Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

Lykke til klemmen, håper alt er bra med småen
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:30.