Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 17:38   #1
Supermedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,303
MP Rating: 0% (0)
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.
Liten rapport herfra.

Titt tei, damer.

Endelig får jeg satt meg ned og skrevet noen ord til dere. Har savnet dere masse, men tiden har rett og slett ikke strukket til. Har vært innom og lest litt innimellom, men ikke engang nok til å få fulgt skikkelig med. Jeg håper den travle tiden nå er forbi og at jeg igjen kan vært litt mer aktiv her inne.

AM har, som nevnt tidligere, fått diagnosen KISS. I tillegg har han slitt med kolikksmerter, så dagene her har vært hektiske. SK har heldigvis sluppet unna alle slike plager. Men, dagene har vært merkbare, kan man si, med en svært urolig unge og en bror som selvsagt må ha sitt. AM har nå hatt 2 behandlinger mot KISS og en mot kolikk (aku). Han er en helt ny unge, som endelig er mye roligere, smiler og koser seg og kan sove noen timer i strekk på dagen nå. Eneste problemet ennå er at han spiser litt dårlig, men det skal vi nok få orden på, det også. (Han holder hodet veldig bøyd bakover og får dermed både dårlig sugekraft og vansker med å spise skikkelig) Ennå er det mange behandlinger foran oss, med manuell terapaut, fysioterapi, aku pluss en annen spesialist som jobber med KISS problematikken og skjevheten i hode etc. Jeg er takknemlig for det apparatet som kjøres i gang rundt han, så nå ser alt veldig lyst ut.

Ellers er jeg veldig stolt over at jeg etter mange ukers strev får til dobbeltammingen. AM suger litt for dårlig til å klare å kun ernære seg på pupp, men han strever og jobber så godt han kan. SK er mer effektiv, merkelig nok, for han var vel rundt 6-7 uker før han virkelig fikk dreis på puppen. Jeg håper alt som heter pumping kan gå i glemmeboken når AM får full effekt av behandlingene og suger skikkelig kraftig. Enn så lenge får vi kjøre en kombi av pupp og flasker og det duger da, det også.

Ellers så styrer vi med dåpsforberedelser, som mange av dere andre.
Jeg har gjort noe så dristig som å bestille kjolene over nett og er utrolig spent på om de er så pene som jeg tror. *håpe håpe håpe*

Kontroll på Riksen av meg var unnagjort i går. Prognosene er fremdeles utmerkede og går alt som legen tror kan jeg slenge siste medisinene til jul. Trapper kraftig ned og det ser ut til at hjertet mitt har hentet seg inn etter "nedturen". Jeg kan ikke engang begynne uttrykke hvor takknemlig jeg er over at det som så så ille ut skal ende med et fullstendig friskt hjerte.

Det var altså noen ord fra gamlemor, som håper gutta kan la mamma ha noen minutter foran pc'n i tiden fremover. Blir stusselig å bare trampe rund med baby og ikke være noe "sosial", gitt. Men, nå skal jeg slenge frem puppen, så vi snakkes.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 17:57   #2
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,802
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Liten rapport herfra.

Så kjekt å høre fra deg...dere, Elsie!

Jeg hadde ikke fått med meg KISS-problematikken til AM, det var jo leit å lese, men samtidig godt at han er diagnostisert og at det er lagt opp en god plan for behandling - ikke minst at det allerede ser lysere ut! Jeg kan jo ikke forestille meg hvor travel en hverdag med TO små babyer på én gang er, men vet hvor lite tid som blir til overs med bare en, så all ære til deg for at du får dagene til å gå som de går - og helt supert at du har fått dreisen på dobbel amming!

Håper å få se mer til deg fremover; enn så lenge ønsker jeg dere alt godt!

Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 20:46   #3
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 389
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.

Så godt at det går fremover, både med deg og småen! Utrolig at å tenke på hvor syk du faktisk var - og at det har gått så bra som det har gjort til slutt

Og tusen takk for tipset om KISS , det var løsningen her i gården også. Linken du la ved, henviste til KISS behandlere i Norge og der fant jeg frem til en i nabobyen. Han er både manuell terapaut og osteopat og har en helt annen tilnærming enn kiropraktorer og "vanlige" manuell terapauter. For kiropraktor var ikke riktig behandling for lille Lykke iallefall. Hun er også mye bedre nå, fått "nytt" barn vi
Gammel 04-09-2008, 21:41   #4
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

så koselig å høre fra dere igjen, Elsie. Du er dypt savnet, men de fleste skjønner jo hvor hektisk det er med tre barn i hus.
Leit å høre om KISS og kollikk. Men godt han får hjelp og at det virker.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 02:11   #5
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

Så koselig å høre fra deg Elsie. Godt å høre at det går så bra med deg
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 08:47   #6
Supermedlem

Hetty sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 601
Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.Hetty har mye å være stolt av.

Så hyggelig å høre fra deg Elsie!
Og, så utrolig godt å høre at det går så bra med både deg og gutta!
Gammel 05-09-2008, 09:42   #7
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,683
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Så kjekt å høre fra deg Godt det går bare bedre og bedre med dere!!! Håper det fortsetter slik, og gleder meg til å høre mer fra deg i tiden fremover

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 15:08   #8
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 822
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.

Så koselig å høre fra deg igjen, skjønner godt at det er travelt med de tre guttene dine. Spesielt ettersom AM har slitt med litt av hvert. Flott å høre at det går bedre med ham forresten og supert at det er så gode prognoser for deg også!

evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 17:24   #9
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,865
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å høre fra deg!

Du har jo virkelig stått på for å få til den ammingen, og det er så godt å se at det går fremover.
Også med det andre.

Krysser fingre for at det positive bare fortsetter.
Gammel 05-09-2008, 18:39   #10
Medlem

Solsikko sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Veldig kjekt å høre fra deg. Kan tenke meg at hverdagen er travel. Håper dere rekker å kose dere også og ikke bare streve, gå til behandling, kontroller osv.

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:33.