Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 23:42   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
MP Rating: 0% (0)
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
Litt teit spørsmål..

...men la gå Hva bør en spise mye av for at det blir bra melkeproduksjon. Husker det var en dame som anbefalte meg kornprodukter og at jeg bør drikke masse melk, da produseres det masse melk. Stemmer det?

Hvordan merker man at man har lite/masse melk gjennom dagen. Masse melk merker man vel fordi man enkelt og greit kan ha brystspreng eller puppen er tyngre. Føler noen ganger at småen ikke er helt mett om kvelden, kan det være fordi det er lite melk om kvelden :grubler:
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 23:45   #2
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,962
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.
Sv: Litt teit spørsmål..

Melkeproduksjonen er lavere om kvelden og natten, ja, enn om dagen. Jeg har ikke hørt noe om at melk skal være bra for melk, men jeg har hørt at Vørterøl skal være bra for produksjonen. Også amme-te.
Gammel 02-09-2008, 23:47   #3
Medlem

Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

amme-te, er det noe man får tak i apoteket?
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 00:00   #4
Supermedlem

Væren75 sin avatar

Meldinger: 517
Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Beautiful_mind Vis post
amme-te, er det noe man får tak i apoteket?
ja , men den smaker p*** .
neida , smaken er jo forkjellig da hehe .
Gammel 03-09-2008, 00:15   #5
Medlem

*Tina sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 195
*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.

Nøtter av ulike slag skal vere bra, bare pass på at det ikke er saltede nøtter.

*Tina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 03:08   #6
Supermedlem

Sjøstjerne sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,386
Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.

Jeg fikk anbefalt ANIS fra helsesøster... dette er også en av urtene i ammete.
Aniste finnes bla i helsekostbutikkene og koster i underkant av 50 kr for 100gr.

Ellers har jeg hørt at krydderet MERIAM skal øke produksjenen..
Minstebror ble født 30. juli 2008

Sjøstjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 09:24   #7
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

en jordmor sa til meg at jeg måtte drikke havresuppe..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 09:59   #8
Supermedlem

skorpion75 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,070
skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.

Vørterøl og ammete har jeg hørt også. Og by the way...jeg LIKER ammete ass!
Og det er mindre melk på kvelden - dessverre!
Gammel 03-09-2008, 10:22   #9
Medlem

Chrissy78 sin avatar

Meldinger: 440
Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion75 Vis post
Vørterøl og ammete har jeg hørt også. Og by the way...jeg LIKER ammete ass!
Og det er mindre melk på kvelden - dessverre!
Synes ammeteen er god jeg også. Har også hørt at den skal være god for produksjonen, jeg fikk den anbefalt for småens "magevondt"

Om melk funker vet jeg ikke, men jeg har nok melk til ham og drikker IKKE melk selv. Drikker det ikke til vanlig, for jeg liker det ikke og nå tåler ikke småen at jeg drikker det....
Chrissy78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 14:25   #10
Medlem

Solsikko sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Jeg symes også at amme-teen smaker godt. Jeg bruker den daglig for å unngå luftplager hos lillebror.

Et par tips, som ikke har med mat å gjøre, er å drikke mye (helst vann) og ikke stresse. Jeg merker jeg har mindre melk de dagene jeg stresser og når jeg har sovet dårlig.

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:13.