Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2008, 08:47   #1
Medlem

Solsikko sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
MP Rating: 0% (0)
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.
Lørdagen

Skravle i vei

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 08:50   #2
Medlem

Solsikko sin avatar

Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.
Sv: Lørdagen

Så er det lørdag, uken har flydd. Denne uken var lillebror 6 uker. Han er ikke nyfødt lenger.

Idag skal vi være med på et lokalt arrangement her. Så det blir mye ståing og gåing. skal være med på dugnad, så jeg har begge barna alene. Men det er veldig sosialt.

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 09:06   #3
Supermedlem

silje80 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bærum
Meldinger: 772
silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.silje80 har mye å være stolt av.

Jeg var oppe kl 7 i dag med Mikkel, Kian sover enda.
Vi har begynt med hver sin sovedag igjen denne helgen, så i morra er det min tur, gleder meg

Ikke store planer for dagen, bortsett fra en tur på Sandvika storsenter.
Ja tenk lillegutt har blitt 7 uker, kan snart si han er 2 mnder

Stolt mamma til Mikkel april 06, Kian juli 08
silje80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 09:18   #4
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

snuppa er på hotell med papsen og bestefar mens jeg og småen er her. Jeg sov fra 22.30 i går til tre og så til seks og så til halvåtte.. guuuuuuud så deilig.. *kvitre* har fått masse melk i brystene nå, men småen er ikke så happy over at ikke det er like stort hull i puppen min som i sonden på hjelpebrystet eller på en flaske så han stresser litt når han spiser. han får enda endel mme, men dette går jo den rette veien..

I dag er det bursdagsbesøk her. skal begynne å vaske litt nå.

men dere?? hvor skal vi skrive nå liksom? her i juliklubben, eller det nye private?

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 10:16   #5
Medlem

Solsikko sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
snuppa er på hotell med papsen og bestefar mens jeg og småen er her. Jeg sov fra 22.30 i går til tre og så til seks og så til halvåtte.. guuuuuuud så deilig.. *kvitre* har fått masse melk i brystene nå, men småen er ikke så happy over at ikke det er like stort hull i puppen min som i sonden på hjelpebrystet eller på en flaske så han stresser litt når han spiser. han får enda endel mme, men dette går jo den rette veien..

I dag er det bursdagsbesøk her. skal begynne å vaske litt nå.

men dere?? hvor skal vi skrive nå liksom? her i juliklubben, eller det nye private?
Herlig å føle seg uthvilt, ja Bra det da, siden dere skal feire bursdag. Godt å høre melken er på vei. Snuppen er nok bortskjemt med at melken skal kommer raskt, så tar nok tid for han å venne seg av med det.

Ja, det med det lukkede forumet. jeg kunne tenkt meg å være der, jeg Sjenert som jeg er.

juli 2002
juli 2008
Gammel 06-09-2008, 11:59   #6
Medlem

vegastar sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 126
vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.vegastar er som en lysfontene.

Her sov lillesnupp i 7 timer før han ville ha pupp og så sov vi videre 2-3 timer før vi sto opp. Oscar er 6 uker i dag. Synes tia har flydd siden han kom til, men en fin tid har det vært

Ser ut som det går rette veien for deg, Spetakkel

Ha en fortsatt fin helg, jenter!
Gammel 06-09-2008, 12:47   #7
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.

Denne uka har småen hatt en skikkelig rar soverutine, lagt seg 03-04 tiden om natta.

Solsikko: Dere får kose dere idag.
silje80:Dere får kose dere på sandvika storsenter.
SpetakkelRandi: Kos deg med bursdagen i dag.
vegastar: Ja hvor blir det av tiden?
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 13:55   #8
Supermedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,303
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.

Småtravelt her i dag. Nå er vi akkurat kommet hjem etter å ha vært heiagjeng mens storebror har spilt fotballkamp etterfulgt av helgehandling. Om et par timer bærer det videre på bursdag. Blir liksom bare å snu hjemom, stappe mat i unger og bytte tøy.

I dag er smågutta mine forresten hele 12 uker. Hvor har ukene blitt av?

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 13:56   #9
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,962
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Vi skal ha velsignelse for Kometen i morgen, og jeg begynner å bli syk. Nå skal jeg legge meg litt før jeg skal bake nye rundstykker. I går bakte jeg femti, i dag skal jeg bake seksti. I tillegg til langpannesjokoladekake og oreokake.
Gammel 06-09-2008, 21:30   #10
Supermedlem

skorpion75 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,070
skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.skorpion75 har mye å være stolt av.

I dag har vi vært på "shopping", prøver å bli enige om hvilken seksjon vi skal ha i stua...ingen lett oppgave, skal jeg si dere!
Tuppa har vært mye våken og blir jo iiiilsk fordi hun ikke klarer å roe seg uten puppen...JEG VIL HUN SKAL TA SMOKK!! Nå tror jeg vi har prøvd ca 5 typer her...ingen går inn.

Vi har prøvd disse: Nuk (med skrå), Avent, Trøst, Chicco, Nam (silikon) og Infantini.
Invantini er vel den eneste hun har tatt en liten stund, men nå vil hun ikke ha den heller...sukk! Så på mandag skal jeg shoppe smokker, de hadde en hel haug på Barnevognhuset Rudo så jeg skal dit. Nå er det siste innsats før vi gir oss!

Ja, så har vi vært hos mamma å spist middag - koselig det!

Ingen planer for morgendagen...

Lykke til med velsignelse Minamor
Jeg vil også ha en sove-lenge-baby, Vegastar
Fremdeles imponert over deg SpetakelRandi - bra jobba!!!
Og tiden flyr, damer!! Jeg gleder meg til hun blir litt større jeg da
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:45.