God morgen, jenter

Her har vi hatt enda en forholdsvis slitsom natt. Magevondten er for det meste over, men lille har våknet rundt en gang i timen for mer mat

Har nemlig endelig fått henne til å sove om dagen - så nå har hun også snudd døgnet. Så da er vi to,
BM 
Vekket henne etter fire timer på ettermiddagen i går, hun var jo helt skutt etter å ha vært våken det meste av forrige natt. Skulle nok ha vekket henne litt før. Er pyton og bli vekket igjen en halv time etter at man har sovnet
Sovner hun på dagen i dag, så tror jeg at jeg skal legge henne på puppen etter et par timer og se om det går å vekke henne på den måten

Funket fint i går iallefall...
Straks skal vi til fastlegen for å få lille sjekket. Behandling av KISS tar tid og det er såpass mye rart med henne at jeg vil ha en skikkelig sjekk hos barnelege. Det kan jo være noe annet feil også, og da vil jeg ikke vente i flere måneder på at hun blir bra av KISS for så å oppdage at det er mer galt. Syns litt synd på henne da, måtte vekke henne fordi vi har time så tidlig. Hun ligger og svimer på puppen nå og har ikke mye lyst til å starte dagen enda
Nei, får vel få opp dampen, timen er halv ti!
Ninahelen: Så herlig å få sove så lenge sammenhengende! Flink pie du har
SR: Hold ut, nå har du kommet så godt i gang

Håper du får gode og beroligende svar hos ammehjelpen!
Lella: Misunnelig på deg også, jeg

Kos deg på kjøpesenteret!