Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 09:25   #1
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,860
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.
Når begynne med strømpebukse?

Jeg synes det begynner å bli litt surt, men vil ikke begynne for tidlig.
Han ligger jo under dyne, på lammeskinn, med jakke og lue.
Jeg snakker om i vognen...

Hva synes dere?
Gammel 02-09-2008, 09:38   #2
Medlem

lella74 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 88
MP Rating: 0% (0)
lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.
Sv: Når begynne med strømpebukse?

Tenkte akkurat på detsamme når jeg stelte "Knerten" nå på morgenen.
Tror ikke du trenger strømpebuske ennå siden du har lammeskinn etc. "Knerten" har ikke lammeskinn i vogna så han har jeg på strømpebukse.

lella74 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 10:13   #3
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,949
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Jeg har både lammeskinn og ullteppe i vognen, så jeg tror jeg drøyer strømpebukser litt til.
Gammel 02-09-2008, 10:34   #4
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,647
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har på strømpebukse i dag siden jeg har på henne en sånn heldrakt. Den er så tynn i stoffet. Men sånn ellers tror jeg at jeg drøyer litt til.

M - september 2005
*Ullsokk*: Tidligere September mamma
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 11:04   #5
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 766
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Drøyer det også. Hun er så god og varm etter bare å ha ligget i inneklær og dyne, så hun hadde nok smeltet om jeg brukte strømpis nå!

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 11:08   #6
Juniormedlem

Fiamaja sin avatar

Meldinger: 13
Fiamaja er en ukjent størrelse akkurat nå.

Vi bruker bare strømpebukse og body, vi. Sjelden vi har på sparkebukse eller annet tøy. Er så praktisk med strømpebukser, også syns jeg hun er så fin i kroppsnært tøy - ser liksom valker og kroppsfasongen hennes - det er så deilig.

Lille strømpebukse-monsteret vårt
Gammel 02-09-2008, 11:29   #7
Supermedlem

MariaB sin avatar

Meldinger: 1,055
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fiamaja Vis post
Vi bruker bare strømpebukse og body, vi. Sjelden vi har på sparkebukse eller annet tøy. Er så praktisk med strømpebukser, også syns jeg hun er så fin i kroppsnært tøy - ser liksom valker og kroppsfasongen hennes - det er så deilig.

Lille strømpebukse-monsteret vårt
Enig!! de er superdeilige i strømpebukse!

Ellers bruker jeg bare strømebukse dersom kledningen tilsier det, f.eks kortbukse, stikkete-stoff, eller tynne klær Han er så varm at jeg er helst redd for å koke han!

Emil ble født 16.07.08
MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 11:34   #8
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,860
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MariaB Vis post
Enig!! de er superdeilige i strømpebukse!
Det er de, altså...
Gammel 02-09-2008, 11:40   #9
Juniormedlem

White Zinfandel sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 21
White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.White Zinfandel er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Her bruker hun kun strømpebukse hvis hun har kjole på.
Hun er så varm av seg, at hun hadde nok kokt hvis ikke..

Har ikke pakka frem strømebuksene til Marcus enda heller, men det er vel snart på tide..
Gammel 02-09-2008, 12:24   #10
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,104
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg holdt på å drepe småen i går.. det er jo så varmt den ene dagen og kaldt den andre og i går morges var det kaldt og jeg tok på masse tøy og dro til byen. skjønte ikke hvorfor han fikk så masse rare prikker på seg og hvorfor han var så hysterisk. på vei hjem så jeg at det var 25 grader!!!! jesus.. her blir det ikke strømpe bukse med det første nei.. han har det lunt nedi vognen..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:49.