Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 05:37   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
MP Rating: 0% (0)
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
***onsdag***

Bare å skravle i vei jenter!
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 05:43   #2
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
Sv: ***onsdag***

Har ammet småen og ser at han sovner igjen, tenkte jeg kunne stikke innom nm så lenge. Var på seksukers kontroll for meg selv for to dager siden. Blodtrykket var fint men jeg trenger å spise jerntabletter, hb`en var på 10,8.

Ellers så kjente hun at jeg hadde litt svake muskler i endetarmen og foran. Hun anbefalte meg å ta knipeøvelser hver dag, hvis ikke urinblæren ble helt bra igjen innen ca 2 månender skulle jeg konakte legen igjen.

Håper det ordner seg innen den tid.
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 07:59   #3
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,683
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

for at urinblæren din blir bra igjen snart BM! Må si at det er forskjell på hva som blir gjort på 6 ukerskontrollene da. Her gjør de INGENTING om du ikke ber om det. Jeg målte HB på eget initiativ, og fikk målt blodtrykk fordi jeg spurte om legen kunne gjøre det. GU er frivillig, så den snek jeg meg unna (men var i stolen for et par uker siden for å fjerne sting, så de har jo sett at ting ser ok ut), og i det hele tatt kunne hele 6 ukers kontrollen blitt holdt på telefon, for det var vist bare en "spørretime" for meg

Nå sittet jeg her og har meg en liten morgenstund foran dataen. Skal opp og vekke storebror om 5 min. Skal til tannlegen idag, og skal ha de med meg slik at de skal være hos mormor mens jeg er hos tannlegen. Og så skal vi være hos henne til mannen kommer og henter oss sent i ettermiddag.
Lillesøster er på sin andre morgesåvedupp. Hun sover godt om nettene den lille jenta

Ønsk meg lykke til hos tannlege da Det er alt for lenge siden sist jeg var der nå, men jeg håper på null hull asså

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 10:08   #4
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

god morgen. (skriver med småen på skulderen her så beklager skriveleifer)
her har snuppa fri i dag. vi skal på lagunen og shoppe litt kake ingredienser osv. snuppa blir hele 5 år på fredag.. store jenta mi.
skal også se om jeg finnr en babygym.

Jeg har ammet mye i natt. og vi har samsovet litt.. veldig koselig.. leste at det kunne øke produksjonen å ha småen nært brystet.
Nå har han nettopp fått mat av fingeren min så nå sovner han..
det forferdelige nå da er at han ikke vil ha smokk lenger, eller jeg må jobbe litt for å få han til å ta den. han som var så glad i smokken..

jaja.. ha en fin dag allesammen.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 12:56   #5
Medlem

jonamam sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 91
jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.jonamam er et navn alle kjenner.

Jeg har kommet hjem fra min første treningstime i dag. Endelig er jeg i gang. Det var godt å røre på seg, en halv time aerobics, og en halv time pilates. Julie sov så fint i vogna si, inne hos barnepasseren. Hun sover forresten fremdeles nå etter at vi har kommet hjem, så nå sitter jeg bare å venter på at hun skal våkne.

Skal ikke gjøre så mye mer i dag, bare slappe av hjemme.

jonamam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 13:48   #6
Medlem

Solsikko sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Jonamam: så herlig med en sånn flink jente som sove hele treningsøkten din
SR: så herlig å høre at dere har "kost" dere sånn i natt. Kjekt å ha en man kan trøste med smokken, så synd han ikke vil ha den lenger. Her er jeg "smokk"
Xandra: lykke til hos tannlegen. Skulle vært en tur jeg også
BM: vanlig at man kan få slappe muskler på den måten etter fødsel, eller? Håper det hjelper med knipeøvelser (men så kjeeeedelig det er å holde på med).

Hadde en stressende start på dagen. Var sent ute og hadde vanvittig god tid. I tillegg regnet det "cats&dogs". Så hjem og amme, for å levere lillebror til barnevakten før jeg for til fysio. Har etterpå gått lang tur. Godt å komme seg ut
Nå er det trolig en som trenger å skiftes på fra topp til tå. Har eksplodert i bleien her

juli 2002
juli 2008

Sist endret av Solsikko; 03-09-2008 kl 14:02.
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:14   #7
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Solsikko: Ja her er smokken pyton plutselig. helst vil ha suge på fingeren min nå.. han tror den er puppen nemlig. forbinder vel den med kos. men det blir litt tungvint å sitte med den i munnen hans hele tiden.

hentet den nye vognen min i dag. jippi..var på lagunen med snuppa og klumpen og det var totalt kaos og misslykket. guuud.. jeg var så stresset og oskar ville ha mat hele tiden. tror jeg bodde på stellerommet jeg.. hehe..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."

Sist endret av SpetakkelRandi; 03-09-2008 kl 18:20.
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:31   #8
Medlem

Solsikko sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergensområdet
Meldinger: 336
Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.Solsikko er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
Solsikko: Ja her er smokken pyton plutselig. helst vil ha suge på fingeren min nå.. han tror den er puppen nemlig. forbinder vel den med kos. men det blir litt tungvint å sitte med den i munnen hans hele tiden.

hentet den nye vognen min i dag. jippi..var på lagunen med snuppa og klumpen og det var totalt kaos og misslykket. guuud.. jeg var så stresset og oskar ville ha mat hele tiden. tror jeg bodde på stellerommet jeg.. hehe..
Mange ting på gang for koseklumpen din. Ikke lett å vite hva han skal suge på da. Men han kan nok ta smokken igjen, når han først har brukt den tidligere. Det høres ganske stress ut, turen din idag. Er helt imponert over deg som orker. Blir helt svett ved tanken

juli 2002
juli 2008
Solsikko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:32.