Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2008, 01:25   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 487
MP Rating: 0% (0)
Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
***Søndag***

Da er skravletråden vår åpnet...bare å skravle i vei
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 01:44   #2
Medlem

Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.Beautiful_mind er fantastisk mot andre.
Sv: ***Søndag***

Får ikke småen til å sove, denne uka har han virkelig lagt seg seint. Sånn 03-04 tiden hver dag. Noen som har noen gode råd for soverutiner.
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 09:57   #3
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 389
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.

Urg, her har lille hatt magevondt hele natta. Sov en halvtime her og en halvtime der, før hun serverte en ny ladning i bleia Det ideelle hadde jo da vært at vi var oppe på skift, slik at vi fikk sovet litt. Meeeen - er jo så mørkredd jeg, så sambo måtte pent være opp med meg, jeg tør jo ikke sitte nede i stua alene Men sendte han i seng i seks-syvtiden da, når dagslyset kom Har akkurat vekket ham, så nå er det min tur å sove litt

BM: Hvor mye sover han på dagtid da? Er det mulig å prøve å forskyve mønsteret hans med å mate tidligere eller å holde våken lengre?

Næææh - natta!
Gammel 07-09-2008, 11:16   #4
Medlem

Nutte sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 210
Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.Nutte har mye å være stolt av.

Malagi: Ikke morsomt med magevondt. Håper det snart går over. Frøkna sliter også med det, men det går heldigvis over til natten og hun sover godt.

Storebror har ligget over hos bestemor og bestefar i natt, så nå skal frøkna og jeg ut på en trilletur. Etterpå er vi bedt på vafler hos foreldrene mine(der storebror er), blir koselig. Været var veldig lovende fra morgenen av, men nå har det skyet over igjen. Håper på regnfri dag så de får trøsket litt her, begynner å bli sent og snart er det potetonn.

Ha en fin dag!

Nutte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 13:04   #5
Medlem

Malagi: Han sover mye om dagen, kan sove opptil 3-4 timer. Skal prøve å legge han ved 21.00 tiden idag. Så skal vi se hvordan det går.

Hvor mange timer skal barna på ca 7-8 uker sove egentlig?
Gammel 07-09-2008, 13:50   #6
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

God ettermiddag jenter!
Nå sover Ida søtt. Eneste rutinen vi har er denne soveøkten fra ca 12 til 2-3 tiden.
Ellers våkner hun annenhver time om natten for mat
Vurderer gi henne en dose mme om kvelden, kanskje hun da ikke våkner så ofte
Malagi: Håper Lykke blir bedre i magen sin stakkar
BM: Ikke lett med rutiner, sliter selv med sovingen
Nutte: Nam nam, vafler

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 14:11   #7
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Sted: Sandnes
Meldinger: 822
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.

Lene: Ja, jeg ville nok prøvd litt mme om kvelden. Er du sikker på at hun tømmer brystene dine skikkelig da? Kan jo evt prøve å pumpe etter måltid og gi det i stedet, det burde jo være fet og god melk?

Vi var inne i en god rutine hvor Tobias sov stadig lengre økter på natten, men er visst tilbake til hver 2.-3. time hele døgnet igjen. Men så lenge han sovner relativt kjapt igjen, så er jeg egentlig fornøyd.

I dag har jeg endelig fått støvsugd! Mor mi tok han på en trilletur slik at jeg fikk ordnet litt i leiligheten, deilig. Men kjenner det faktisk i bekkenet nå..

Usj, i morgen skal jeg på 6 ukerskontroll :vil ikke:

evigoptimist84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 14:13   #8
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Evigoptimist: Om natten sovner hun ved puppen (og jeg med ) så da tømmer hun det nok ikke. Sikkert derfor hun igjen våkner etter ett par timer. Tror kanskje jeg skal prøve litt tillegg i kveld!

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 14:39   #9
Medlem

Sjari sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 158
Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.Sjari er som en lysfontene.

Uff, så trøtt idag. Jeg har faktisk en gutt som sover hele natta, men han sover så urolig. Sparker og sparker til dyna havner på gulvet (ligger i vognbaggen), vrir seg fra side til side, fekter med armene, men han sover jo......
Men det gjør ikke jeg, det "bråker" for mye til at jeg kan sove. Eneste løsning er å ta han opp i senga hos meg og holde han fast, da blir han rolig og jeg får ihvertfall sove litt innimellom.
Hvorfor holder han på slik hele natta? Er det drømmer de små har som gjør det?
Gammel 07-09-2008, 14:47   #10
Medlem

Sjari: Tja litt vanskelig å si hva det kan være. Det er vel ikke mageknip han har? Er han sånn når han er våken?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:54.