Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 17:54   #1
Medlem

Lille_Lisa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 179
MP Rating: 0% (0)
Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.Lille_Lisa er fantastisk mot andre.
Soving på magen

Jeg vet de fraråder å sove på magen, men ofte så er det det eneste som kan få henne til å sove. På dagtid lar jeg henne avogtil sovne på magen også snur jeg henne når søvnen er godt etablert, Da ser jeg jo til henne hele tiden.Men om natten hender det jo jeg sovner fra det(vi samsover) og da er det jo litt verre da.
Vi har hatt- og har problemer med å få henne til å sove, særlig på dagtid. Hun sovner men våkner lett igjen, men når hun ligger på magen sover hun bedre. Har lest at det tar noen uker før de ligger stødig på ryggen, men vi pakker godt rundt henne eller svøper henne.
Hun sover som regel på ryggen altså, men hun liker seg godt på magen.
Er det andre som bryter reglene og sover på ryggen?
Lille_Lisa er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:03   #2
Medlem

Zennia sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 483
Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.
Sv: Soving på magen

Han ligger ofte og sover på magen, på brystet/magen min på dagtid...men da er det slik at jeg ser på han hele tiden. Om natten er det kun ryggen som gjelder
Gammel 03-09-2008, 18:08   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,104
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg tror oskar er en magesover. helst vil han det men han får ikke lov på natten eller uten oppsyn. hvis han er virkelig trøtt og får ikke roet seg legger jeg han på magen i sofaen ved siden av meg og han sovner fort.
han kommer nok til å bli en magesover når han blir stor nok til å styre det selv ja..

når vi sliter om natten ligger han på magen på min mage og sover..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:36   #4
Supermedlem

maja03 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Røyken
Meldinger: 1,152
maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.maja03 er fantastisk mot andre.

Kristine har blitt flinkere til å sovne på ryggen nå. Men sliter hun veldig legges hun på magen under oppsyn. I starten sov hun kun må magen nesten, men vi snudde henne på natta når vi skulle sove og hun var i dyp nok søvn til å ikke våkne av snuingen.
Er glad hun liker/klarer å sover på ryggen nå, man blir litt roligere av det selv.
Gammel 04-09-2008, 07:42   #5
Medlem

Adnil sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 390
Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.

Her soves det mye på magen!

Jeg pleier å legge henne på magen når jeg legger henne for natta også, men da snur jeg henne når jeg legger meg, og det funker bra. I natt sovna hun forresten av seg selv på ryggen!

Begge de to andre har vært magesovere også.
Gammel 04-09-2008, 11:01   #6
Medlem

murmel sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 423
murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.

Lillebror legges ofte på magen for å sove fordi han har vært mye tett i nesa og rett og slett ikke fått puste når han lå på ryggen til tross for at vi hevet hodeenden på senga. De siste dagene har han blitt flinkere til å sovne på ryggen også, men han sover lengre og tyngre når han ligger på magen. Så ja, jeg "bryter regelen" både på natt og på dag.

murmel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
sove på magen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:16.