Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 22:21   #1
Medlem

Chrissy78 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 440
MP Rating: 0% (0)
Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.
Question Søvn -igjen......

Hvor mye sover deres små nå?

-og er det bare meg som sliter med å få babyen til å sove?

Her satte vi ny rekord i helgen, med 4 timer og 45 minutter sammenhengende søvn. (Han sover mellom 3 og 4 timer første økta)
Etter litt mat sover han gjerne ca 2,5 timer til og så er det mat igjen.
Problemet er at da spiser han bare på ene siden, og sovner igjen. Da sover han bare 1 time og vil ha mat. Slik holder han det så gående til ca kl. 10 på formiddagen.
Da er det morgen.
Så spiser han igjen i 12 tiden og tar en liten lur.
Fra 10-tiden og til kvelden har han flere smålurer (i dag 3 stk a 1/2 time).
Jeg får ham ikke til å sove lenge lenger, bare smålurer.
- og i tillegg har han fått det for seg at på dagen skal vi gynges.
-enten i vippestolen eller i vogna! Sukk!!
Jeg får jo ikke gjort noen ting, jo.

Er heldig hvis jeg får hengt opp en maskin med klær, eller spist litt.
Ikke gidder han ligge lenge på leketeppet heller.
-eller rettere sagt tiden går jo så ufattelig fort at jeg komer aldri i mål.

Andre som sliter med dette???

Den gode nyheten er, at selv om han ikke sover veldig mye så skriker han heller ikke så mye lenger. Han kan være litt urolig, men føler det går mye bedre likevel..

Vel, dette ble jo (som vanlig) langt, så det blir nesten for oppdatering å regne..

Ellers har jeg endelig fått bestilt takkekortene nå
Så var det bare å få hentet dem og sendt dem... hehe

Nei, nå tror jeg det er på tide å legge seg for meg også, det kommer en dag i morgen også, og jeg er som vanlig optimist og tenker at dagen blir bedre og at jeg kan få kose meg 1/2 time forran pc`n i løpet av dagen..
Chrissy78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 22:44   #2
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 803
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.
Sv: Søvn -igjen......

Dette var som om jeg skulle skrevet det selv Har det akkurat på samme måten. Ida skriker heller ikke så mye lenger, og så lenge hun har en skikkelig soveøkt (så sant hun blir trillet i vogna) så er det greit egentlig. Jeg tenker at det kunne vært så mye mye verre, hehe!

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:43   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

her har det vært som hos dere siden helgen... skjønner ikke hva som skjer...

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 13:11   #4
Medlem

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 117
Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.Raggsokk er som en lysfontene.

Her er også enkelte dager slik du beskriver. Dermed får jeg gjort masse i huset; jeg har nemlig som prinsipp at jeg ikke gjør husarbeid eller andre kjedelige ting så lenge barnet sover. Den tiden er min. Når hun er våken er hun med meg huset rundt og ser på at jeg rydder, vasker klær, skifter sengetøy osv.

Jeg trøster meg med at det går over. Noen uker til nå, så vil det nærme seg en mer normal situasjon.
Raggsokk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 18:49   #5
Medlem

Chrissy78 sin avatar

Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.Chrissy78 har mye å være stolt av.

JA,det varplanen min også -å gjøre huarbeid mens småen er våken. Men han nekter å ligge lenge alene. Max 2-3 minutt. Ellers er det kroppskontakt!!!

Nå gleder vi oss villt til første julen sammen!
Chrissy78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:02   #6
Veteranmedlem

SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

hva med et bæresjal??

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 20:32   #7
Medlem

Chrissy78 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
hva med et bæresjal??
Har ringslynge, men får det foreløpig ikke helt til..
- sliter med å få strammet den godt nok til å støtte hodet, dermed gråter han der også.....

Nå gleder vi oss villt til første julen sammen!
Gammel 10-09-2008, 22:34   #8
Veteranmedlem

du skulle hatt et elastisk sjal eller en meitai.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:19.