Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 15:18   #1
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,157
MP Rating: 0% (0)
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.
_plystre Sportsvogn og bilsete

Hysj! Ikke fortell sambo dette, men jeg er på jakt etter ny vogn og bilsete

Jeg vet det er mange "eksperter" på området her, så jeg setter dere på saken

Har et brukt Acta Graco sete fra 2003, og er ikke fornøyd. Det er alt for bratt når vi bruker basen, og Emil sitter ikke godt i det. Er derfor på jakt etter et flunkende nytt ettersom sydenturen antagivis går i dass, så skal jeg unne meg det.
Noen anbefalinger?
Jeg har en Emmaljunga vogn, finnes det seter som passer til det understellet?

Så var det vogn Når Emil blir litt større ( og det skjer fort ) så kunne jeg tenke meg en lett sportsvogn av en type med tre hjul, evt fire hjul, med to svingbare foran.
Noen anbefalinger? Gjerne med link/bilde

Det hadde jo vært supert om det nye bilsetet hadde passet til den nye vogna da!

Emil ble født 16.07.08
MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:35   #2
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,497
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sportsvogn og bilsete

Emmaljunga har eget bilsete som passer til vogna. Evt får man også adapter til britax babysafe plus.

Ang vogn så er OTH helt super.
Gammel 04-09-2008, 15:51   #3
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,802
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Ville satset på et Maxi Cosi CabrioFix bilsete med evt. base til - dette setet er kompatibelt med veldig mange vogner/understell

Jeg kunne halt ut i det vide og brede om ulike vogner, men har ikke tid til det akkurat nå ... Får komme sterkere tilbake til det!

Men så leit at sydenturen ikke går i boks da!??
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:54   #4
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,157
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjolla Vis post
Men så leit at sydenturen ikke går i boks da!??
Ettersom vi venter på operasjon av lillegutten så risikerer jeg ikke det surt, men vi får ta det igjen.

Emil ble født 16.07.08
MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 18:41   #5
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,683
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Britax Babysafe plus kommer veldig godt ut i tester, så hvis det er kan settes på Emmaljunga er det et godt valg

Ellers kan jeg anbefale deg Zapp da, som er en superduper kjekk og kompakt trille som du kan feste både Maxi cosi cabrio og Besafe izi sleep på. Vi har sistnevnte, som er super siden den kan legges helt ned slik at hun får ligge når vi triller. Zappen tar null plass i bilen, og er kjempegod å trille på shoppingturer.

Vogner ja, det er så mye fint å velge mellom! Jeg konverterte til 3-hjuling da storebror var 6 md, og jeg firetrekker absolutt det! Nå har vi en Phil & Teds Vibe, og det er fordi vi trenger en vogn som kan fungere som både dobbeltvogn og enkeltvogn (da vi ikke har gang til ørten vogner). Jeg er kjempefornøyd med den, men skulle jeg kjøpt en 3-hjuling, så måtte det blitt Teutonia Spirit S3. Den ser fin og robust ut, den har vendbar sitteinnsats og virker mye lunere enn mange av de andre 3-hjulingene.

Her er bilde av den:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:48   #6
Supermedlem

Moms82 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 762
Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.Moms82 har mye å være stolt av.

Jeg ville nok valgt Maxi Cosi som Fjolla sier, det passer på mange vogner og vi har vært veldig fornøyd med det (har bare brukt det uten base da...)

Når det gjelder vogn finnes det jo flere hete kandidater, men vi har vært kjempefornøyd med OTH!
Da kan du også få kjøpt adaptere slik at du kan feste Maxi Cosien på understellet.

Og du, så dumt at det ikke blir noe sydentur. Får håpe dere får tatt det igjen seinere!

Moms82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:23.