Morn jenter! Har ikke vært noe særlig her siste dagene, det ribbeinet har vært vondt

Dessuten er sambo hjemme med meg, så jeg prøver uansett å ikke sitte limt til dataen
Men må bare fortelle at her soves det! Siste fire nettene har hun sovet kjempebra

Og i går så sov hun et par timer på dagen, før hun sovnet rundt halv ti på kvelden. Mat klokka tre, våken en liten time og mat klokka ferm og deretter klokka seks. Litt urolig akkurat denne tiden hver natt, men sovnet fort igjen. Og sov deretter til klokka ni
Er spent på om det er behandlingen som begynner å få effekt, eller om det bare er midlertidig. Vi skal avgårde på ny behandling i morra, så da skal jeg høre litt. Så i dag føler jeg meg veldig merkelig..litt rar i hodet og i kroppen...hmm, vet ikke helt hva det er

Åja - nå vet jeg det - jeg er UTHVILT!!!
Og så er hun noe så utrolig blid og fornøyd...mammahjertet er svulmende godt og varmt i dag
Plaskregner her i dag, så vi skal lage god mat, se film og riktig kose oss inne. Ha en fantastisk dag i dag, alle sammen - og til dere som sliter med nattesøvnen: Det er visst lys i tunnelen