Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 07:59   #1
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,647
MP Rating: 0% (0)
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.
**Tirsdag**

Og vi skravler ....

M - september 2005
*Ullsokk*: Tidligere September mamma
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 08:02   #2
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: **Tirsdag**

God morgen alle sammen!

Håper dere har sovet godt. Vi har sovet ganske godt. Lille har vondt i magen for tiden så hun hadde litt problemer i hele går ettermiddag og kveld. Sov veldig urolig også.

Nå har jeg stelt M og vi sitter å spiser frokost før jeg vekker Lille. Har ingen planer for dagen egentlig. Skal vaske masse klær og kanskje vaske litt .

Har laget DEN handlelista. Skal skjerpe meg og prøve på storhandling en gang i uka. Sparer både tid og penger på det.

Ha en super duper dag

M - september 2005
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 08:12   #3
Medlem

Adnil sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 390
Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.Adnil er et navn alle kjenner.

Ullsokk:Veldig lurt med lange handlelister. Tenker ofte at jeg skal gjøre det samme, men...... Værste er at vi har fryseren full av mat, men ikke av det jeg har lyst på til enhver tid.....

Skal levere dåpskjolen til rens i dag, pluss ordne endel ting "på byen". Hadde egentlig legetime i dag også (6-ukers kontroll av meg), men den ble plutselig flytta til i morgen. Da er jo storesøster hjemme, og jeg tar ikke med meg hu på GU altså! Så da må jeg vel vente en ukes tid til da....

La MinsteSnuppa 20.00 i går. Hu våkna og spiste da jeg la meg kl. 23.15, sov til 4.00, og så til 6.30. Da var hu våken mens de andre stelte seg for skole og barnehage, og nå sover a igjen. Hu var veldig urolig fra 16-20 i går. Skrek ikke, men skulle helst ligge på fanget. Men det gjør jo egentlig ikke så mye når hu er så snill resten av døgnet. Var alene med alle 3 i går kveld, så litt pes var det jo men.... Alt går

Ha en fin dag!
Gammel 02-09-2008, 08:41   #4
Seniormedlem

Minamor sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,949
Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.Minamor har en strålende fremtid.

Fortsatt mat hver 3. time her. I dag har jeg seks ukerskontroll. Mamma skal passe Kometen mens jeg er hos legen.

Vi var veldig flinke til å ukeshandle før, men det har sklidd litt ut. Akkurat nå er vi faktisk raka fant, og vi har velsignelse på søndag. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå. Ellers blir det vel den store vaske/henge opp/brette tøy-dagen her også i dag. Jeg har allerede satt på den første vasken. :flink: Nå skal jeg bare pumpe litt, og så skal jeg dusje. Jeg har et så utrolig spennende liv. :stolt:
Gammel 02-09-2008, 09:30   #5
Medlem

lella74 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 88
lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.lella74 er et navn alle kjenner.

God morgen!
Først vil jeg bare gi en STOR varm klem til dere som sliter med lite søvn og babyer med magevondt etc.

Sitter å koser meg med en cafe latte (med soyamelk ellers blir det skikkelig magevondt og leven fra "Knerten").

Ikke noe soverekord på "Knerten" i natt, men helt normal så da får jeg være fornøyd. Dvs sovnet ved 00 tiden, våknet for mat 04.15 og våknet kl.07.15 for mat og morgenstell.

Igår var jeg hos tannlegen og må trekke 2 visdomstenner og lage et hull.

Regnvær her idag så da passer det fint med en liten shoppingtur.
I ettermiddag skal jeg på treningsveiledning. Det blir bra.

Ha en fortsatt fin dag!

lella74 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 09:59   #6
Medlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 362
Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.Malagi er fantastisk mot andre.

Morn jenter! Har ikke vært noe særlig her siste dagene, det ribbeinet har vært vondt Dessuten er sambo hjemme med meg, så jeg prøver uansett å ikke sitte limt til dataen

Men må bare fortelle at her soves det! Siste fire nettene har hun sovet kjempebra Og i går så sov hun et par timer på dagen, før hun sovnet rundt halv ti på kvelden. Mat klokka tre, våken en liten time og mat klokka ferm og deretter klokka seks. Litt urolig akkurat denne tiden hver natt, men sovnet fort igjen. Og sov deretter til klokka ni

Er spent på om det er behandlingen som begynner å få effekt, eller om det bare er midlertidig. Vi skal avgårde på ny behandling i morra, så da skal jeg høre litt. Så i dag føler jeg meg veldig merkelig..litt rar i hodet og i kroppen...hmm, vet ikke helt hva det er Åja - nå vet jeg det - jeg er UTHVILT!!!

Og så er hun noe så utrolig blid og fornøyd...mammahjertet er svulmende godt og varmt i dag

Plaskregner her i dag, så vi skal lage god mat, se film og riktig kose oss inne. Ha en fantastisk dag i dag, alle sammen - og til dere som sliter med nattesøvnen: Det er visst lys i tunnelen
Gammel 02-09-2008, 10:00   #7
Medlem

Nussan sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 198
Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.Nussan er som en lysfontene.

God morgen!

Her gjør vi oss klar til å reise til Sverige.
Vi skal besøke familien til sambo. Skal nok få handlet mat og godteri også.
En grei natt på oss. William skulle bare ha pupp 2 ganger og han sovnet med en gang etter han fikk mat.

Ønsker alle sammen en fin dag!
Nussan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 10:31   #8
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Her varierer det mellom 3 timer og 4,5 timer mellom hver mating. men hun bråker så fælt om natta . Grynter, knirker og trykker som bare det . Tror hun har ubehag etter hvert måltid for det gir seg etter en times tid.

Adnil: Så deilig at hun er flink til å sove.

Minamor: Småbarnsmødre har litt andre "høydepunkter" enn andre folk merker jeg .

lella74: Skal tannlegen lage ett hull ? Tror jeg kanskje misforstår ett eller annet her nå .

Malagi: Så deilig å være uthvilt . Krysser fingre og tær for at det varer .

M - september 2005
Gammel 02-09-2008, 11:10   #9
Supermedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Schpikkenstaden
Meldinger: 766
*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.*Lene* har mye å være stolt av.

Malagi: Så godt å høre at Lykke sover. Herlig

Kun kjapt innom, Ida har vært våken siden 04:45, og sover nå søtt..
Skal avgårde på babykino nå, og se Den siste revejakta. Gleder meg

til dere alle!

Mamma til verdens nydeligste Ida, og verdens tøffeste storebror Hauk
*Lene* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 11:26   #10
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,055
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.

Malagi: Så deiligt! Er det så lenge siden du har vært uthvilt at du har glemt symptomene? lykke til på behandlingen!

I natt har Emil vært våken annen hver time så jeg er en smule redusert kan du si heldigvis fikk vi oss et par timer i godstolen med han på magen min nå på morgenkvisten, så jeg er ikke helt zombie
Nå sover han søtt i bæreselen, første gang på flere dager han har sovet på dagtid!! Jeg håper intenst på at dette kan være med på å snu denne grusomme døgnrytmen hans!!
Ellers virker han ikke så plaget idag, så jeg krysser fingrene for at det varer!

I kveld skal jeg og svigerfar på husvisning, SPENNENDE!!

Emil ble født 16.07.08
MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:57.