Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Juli
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 08:54   #1
Medlem

CocoNut sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet:-)
Meldinger: 218
MP Rating: 0% (0)
CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.
Valg av dåpskjole

Nå har jeg funnet 4 kjoler som det står mellom, men jeg kan bare ikke bestemme meg. Kom gjerne med innspill

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av CocoNut; 12-09-2008 kl 09:01.
CocoNut er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 08:55   #2
Medlem

CocoNut sin avatar

CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.
Sv: Valg av dåpskjole

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av CocoNut; 12-09-2008 kl 08:58.
CocoNut er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 08:56   #3
Medlem

CocoNut sin avatar

Gammel 12-09-2008, 09:01   #4
Medlem

CocoNut sin avatar

Gammel 12-09-2008, 09:09   #5
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

nr 1 syns jeg var nydelig... men bytt ut båndene med mørk rosa/mørk røde bånd istedet. blir nydelig.. spesielt fordi kaylee har så mørke farger i seg

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:12   #6
Medlem

CocoNut sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
nr 1 syns jeg var nydelig... men bytt ut båndene med mørk rosa/mørk røde bånd istedet. blir nydelig.. spesielt fordi kaylee har så mørke farger i seg
Ja jeg heller litt mot den selv. Det med og bytte båndene i mørkere rosa farge var en god ide, tror også det hadde blitt nydelig til Kaylee.
Gammel 12-09-2008, 09:21   #7
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

her er dåpssnuppa mi, febr 2004.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."

Sist endret av SpetakkelRandi; 13-09-2008 kl 13:14.
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:28   #8
Supermedlem

Zennia sin avatar

Meldinger: 519
Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.Zennia har mye å være stolt av.

definitivt nr.3!!! den var nyyyyyyydelig!! kler jenta di mao
Gammel 12-09-2008, 09:48   #9
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,865
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Gjør nesten alt samtidig, vi, strikkis... både føder og døper.

Men jeg heier på nr.3... NYDELIG!
Gammel 12-09-2008, 09:51   #10
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,287
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

kjolene var nydelige alle sammen, men jeg ser at alle er laget av silkestoff/glatt stoff og det kan være litt skummelt å bære/løfte en "såpeglatt" baby

Ville bare nevne det. Vi har bomullskjole, men underkjolen er av silke. Og det er jammen meg glatt nok det også. Skikkelig skummelt.

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:48.