Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-02-2007, 13:29   #1
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 693
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.
Avent-smokker

Får man kjøpt disse i Norge? Jeg mener altå ikke flasketuter, men narresmokker. Jeg fikk en i en av disse babypakkene, lurer på om den kanskje var fra Sverige. Som bosatt på Vestlandet er det ikke bare bare å dra på svenskehandel for å kjøpe smokker. Problemet er Avent-smokken er straks er moden for utskifting og Bøllefrøet vil ikke ta noen andre smokker.(Skjønt jeg har ikke prøvd Mom sine ennå.) Det som er spesielt med Avent-smokkene er at de ikke har en tupp som svinger oppover, de har altså ikke en side som er 'opp', men kan brukes begge veier. Er Mom-smokkene slik?
Gammel 19-02-2007, 13:32   #2
Medlem

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 122
mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.mamma21/2 er fantastisk mot andre.
Sv: Avent-smokker

Gå på en babybutikk eller apoteke, de har godt utvalg
mamma21/2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 13:36   #3
Medlem

-=Ceci=- sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 391
-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.-=Ceci=- er fantastisk mot andre.

Jeg synes det er en del smokker som er runde, og like alle veier, blant annet noen vi har kjøpt fra Mam. Kjøpte de på ica... Ellers tror jeg de kanskje har avent smokkene på apoteket!?
-=Ceci=- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 13:43   #4
mjU
Supermedlem

mjU sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,203
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.

Spar, apotek og noen COOP butikker selger Avent sutter.
Gammel 19-02-2007, 14:06   #5
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,503
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Gutten min foretrekker også sånne som kan brukes "begge veier", så vi kjøper som oftest MAM smokker eller Aventsmokker. Synest desse er i nesten alle matbutikker.. Rema, ICA, Spar, Kiwi... og babyutsyrsbutikker og nokre apotek.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 14:32   #6
Supermedlem

Katta sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 563
Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.Katta har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Aivi
Gutten min foretrekker også sånne som kan brukes "begge veier", så vi kjøper som oftest MAM smokker eller Aventsmokker. Synest desse er i nesten alle matbutikker.. Rema, ICA, Spar, Kiwi... og babyutsyrsbutikker og nokre apotek.
Vi har også brukt MAM sine (kan brukes begge veier), men jeg har sett Avent sine i mange butikker her også...
Gammel 19-02-2007, 14:48   #7
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,262
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi kjøper Avent smokker på Ica, Coop, Ultra og babyutstyrsbutikker.
De er ikke vanskelige å få tak i.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 16:09   #8
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Takk for svar. Jeg har prøvd apotekene samt Kiwi, Rema og noen Coop-butikker. Får prøve babyutstyrsbutikker el noen andre matbutikker da. Godt å vite at de skal være mulig å oppdrive i hvertfall!
Gammel 19-02-2007, 16:11   #9
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,567
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Lurer på om jeg ikke så de på Rema nettopp og jeg

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2007, 19:05   #10
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Hurra for bestemødre! Min mor kom nettopp innom og hadde kjøpt Avent-smokker på Rema. Samme Remabutikk som jeg var innom for en ukes tid siden faktisk. De var vel bare utsolgt da. Eller kanskje jeg bare ikke så dem...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:26.