Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-04-2009, 12:11   #1
Medlem

Edel sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 272
MP Rating: 0% (0)
Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.
Badebukse til en 2 åring?

Tenkte å besøke svømmehallen i påsken. Men hvilken bukse skal jeg bruke på 2 åringen som bruker bleier? Bør kunne kjøpes i Oslo.
Gammel 03-04-2009, 12:18   #2
Medlem

LadyGaGa sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 56
LadyGaGa har slått av rykte
Sv: Badebukse til en 2 åring?

Eg ville ha kjøpt badebleier eg.
Selges på Rema, Kiwi, Mega...
LadyGaGa
....
...
LadyGaGa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 12:20   #3
Medlem

Edel sin avatar

Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.Edel er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Creddy Vis post
Eg ville ha kjøpt badebleier eg.
Selges på Rema, Kiwi, Mega...
Er det så enkelt?, takk!
Gammel 03-04-2009, 12:22   #4
Medlem

LadyGaGa sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 56
LadyGaGa har slått av rykte

Sitat:
Opprinnelig postet av Edel Vis post
Er det så enkelt?, takk!
Jepp, så enkelt er det ...
LadyGaGa
....
...
LadyGaGa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 13:42   #5
Supermedlem

MammaFryd sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 507
MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.MammaFryd er fantastisk mot andre.

Badebukse med bleie fås også kjøpt på de aller fleste barneutstyrsbutikker, samt at jeg mener jeg har sett på Lindex.
Gammel 03-04-2009, 16:16   #6
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,358
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

badebleier, enkelt og greit!
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 18:50   #7
Supermedlem

aussie_l sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlending i Bærum
Meldinger: 640
aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.

Her deles det ut badebleier til barn under 3 år når en kjøper billett i svømmehallen (Nadderudhallen). De fleste svømmehaller selger dessuten badebleier også.
Gammel 04-04-2009, 19:46   #8
Medlem

Edel sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av aussie_l Vis post
Her deles det ut badebleier til barn under 3 år når en kjøper billett i svømmehallen (Nadderudhallen). De fleste svømmehaller selger dessuten badebleier også.
det er dit jeg skal jo, takk! I dag har jeg kjøpt badebleier.
Gammel 04-04-2009, 20:05   #9
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,216
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes badebleia aleina siger sånn når deblir våte Har hatt badedrakt utenpå, eller badetruse som jeg fant for 10 kr på tilbud på Exit (Name It).

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:45.