Har sett noen bilsenger i tre/MDF på diverse sider, men er ikke så veldig gira på dem.
__________________ ... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette." (Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Takk for svar jenter!
Vi har ikke Toys'rUS her, men nå vet jeg hvertfall hvilken pris jeg må regne med.
__________________ ... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette." (Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Dette er riktignok katalogen fra ifjor, og der er prisen listet til 2399,- (inkl. madrass og base). Normalpris 2899,-, men du kan jo ringe dit imorgen for å høre hvilken pris som gjelder nå? De stengte for 12 min siden - jeg vet siden mannen og snuppa rakk butikken akkurat for å kjøpe Lego flyplass til poden i bursdaggave