Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2008, 13:35   #1
Medlem

Villblomst sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 369
MP Rating: 0% (0)
Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.
Bilstolpose- hvordan bruke den?

Jeg har fått min fleece bilstol pose fra Going idag. Men hvordan i all verden skal den brukes i bilsetes. Det er jo 4 hull der, men jeg får vel ikke dratt de beltene fra hverandre. Hadde trodd det var en stor åpning på hver side, så man bare tok selene inn der jeg men....hm......mulig det er bare jeg som er dum altså.
Gammel 05-11-2008, 15:13   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,328
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilstolpose- hvordan bruke den?

Hadde du tenkt å bruke den til fempunkts-bilstol? For det tror jeg ikke går. Jeg tror bilstolposene kun er beregnet på trepunkt (babystoler).

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 17:06   #3
Medlem

Villblomst sin avatar

Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.Villblomst er et navn alle kjenner.

Det er til baby bilsete. Altså 0-9kg
Gammel 05-11-2008, 17:08   #4
Medlem

Villblomst sin avatar

dette står:

Skjønne små poser til babyen i fleece.
Hull til 5 punkt sele i bilstolen.
Kan benyttes som sovepose i seng, i vogn eller i bilstolen.

Posen har stropper rundt hodet til barnet for å skjerme det mest mulig for vær og vind.
80 cm lang og 35 cm bred. Passer alle bilstoler for 0 -9 kg. Merk! Dette er en liten pose som egner seg for nyfødte babyer og til ca. 8 - 9 kg vekt.
Fås i sort, lys rosa og lys blå med krone motiv.
Gammel 05-11-2008, 17:19   #5
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,891
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

De fleste babysetene kan du ta fra hverandre selene under stolen.
Man må det blant annet for å få satt de i et hakk lengre opp når babyen blir større.
Jeg bruker bilstolpose til yngstemann her og har Akta Graco Duologic 2 og der kan man løsne selene bak for å regulere de og da har jeg bare tredd de inn i hullene på posen...

Var det forståelig forklart...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 20:07   #6
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,911
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Villblomst Vis post
dette står:

Skjønne små poser til babyen i fleece.
Hull til 5 punkt sele i bilstolen.
Kan benyttes som sovepose i seng, i vogn eller i bilstolen.

Posen har stropper rundt hodet til barnet for å skjerme det mest mulig for vær og vind.
80 cm lang og 35 cm bred. Passer alle bilstoler for 0 -9 kg. Merk! Dette er en liten pose som egner seg for nyfødte babyer og til ca. 8 - 9 kg vekt.
Fås i sort, lys rosa og lys blå med krone motiv.
Det der var jammen en selvmotsigende tekst.
Passer alle bilstoler 0-9 kg. Disse stolene har så vidt jeg vet 3-punktseler, ikke 5-punktseler.

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 20:42   #7
Medlem

Villblomst sin avatar

Nei blir ikke det 5 punkter da. Jeg fikk det ihvertfall til nå!!!
Gammel 05-11-2008, 21:10   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,798
Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av julibe Vis post
Det der var jammen en selvmotsigende tekst.
Passer alle bilstoler 0-9 kg. Disse stolene har så vidt jeg vet 3-punktseler, ikke 5-punktseler.
Babybilstolen vi hadde til prinsessen hadde 5-punktsele den
Gammel 05-11-2008, 21:14   #9
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,911
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dimples Vis post
Babybilstolen vi hadde til prinsessen hadde 5-punktsele den
Åja, da så
Vår var 3-punkt Skrittstropp pluss seler som gikk over skuldrene, som ikke var festet i siden, bare på toppen

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 22:00   #10
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,891
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Julibe:
selvom det er fem hull i posen, vil den jo passe en babystol med trepunktssele...om to av hullene ikke er i bruk så blir jo ikke posen ubrukelig...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:37.