Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-07-2007, 18:25   #1
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: vestfold
Meldinger: 901
MP Rating: 100% (1)
Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.
hm bob koppholder

hvor lønner det seg og bestille det nå,ikke lyst og vente leenge og ser flere nettbutikker har ferie er kiwi-kid best?

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 09:24   #2
Supermedlem

Mammas gull sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sola
Meldinger: 723
MP Rating: 0% (0)
Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.
Sv: bob koppholder

Hvis det er berre BOB koppholder du skal besteille ville eg ha bestilt den fra feks www.alexi.no istedenfor kiwi-kid. Kiwi-kid er billigere, men du får frakt og det tar lengre tid. Har bestilt BOB fra begge plassene så alt ok der.
Gammel 24-07-2007, 09:52   #3
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: vestfold
Meldinger: 901
Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.

takk,fikk bestilt igår fra kiwi-kid håpe det går raskt da..

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 10:38   #4
Supermedlem

Plutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 816
Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Februar_M@m@_2boyz
takk,fikk bestilt igår fra kiwi-kid håpe det går raskt da..
Jeg bestilt min BOB 7. juli, og har ikke fått den ennå. Så jeg hadde ikke hatt så altfor store forhåpninger om at det skal gå raskt

mars`03 desember`06
Plutti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 12:37   #5
Æresmedlem

Athiqa sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,739
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk min BOB fra Kiwi kid på 10 dager.

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 16:06   #6
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 43
Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.Kabelsatan er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Athiqa
Jeg fikk min BOB fra Kiwi kid på 10 dager.
www.Barnevognskilt.no har også koppholdere fra BOB og Tinkafu . der er ferien ferdig og de leverer dagen etter bestilling
Kabelsatan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:22.