Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2008, 15:08   #1
Supermedlem

Cilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ålesund
Meldinger: 720
MP Rating: 0% (0)
Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.
Butikker som er verdt å besøke i Danmark

Jeg skal på ferie i Danmark, og har lyst å se etter butikker som selger barneklær og barneutstyr (f.eks stellevesker).

Noen som vet om noen butikker som er verdt å besøke, helst på Jylland.
Jeg kan lete opp adresse og slikt selv, men ønsker navn /webadresser.
Gammel 27-05-2008, 20:52   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,424
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Butikker som er verdt å besøke i Danmark

www.next.co.uk

Du finner en butikk i hele Danmark, og den ligger på Fields utenfor København (mot Kastrup flyplass)

www.fileds.dk

Dette er et kjøpesenter som virkelig er verdt et besøk! Klærne er helt nydelige, og til svært overkommelige priser. Det er vanskelig å finne noe som er flottere enn Next...

De er enda finere i virkeligheten enn på bildene du finner på hjemmesiden deres!

På Fileds har de også en flott skobutikk som heter www.skechers.com
Mange nyyyydelige sko!! De har også reine Ecco skobutikker der.

Også mange andre flotte butikker samlet på et sted. Det er mange butikker der, men kjennes veldig årleit å vandre rundt der pga måten det er bygget opp på. Helt levelig å ta med unger der
Gammel 27-05-2008, 21:28   #3
Supermedlem

Cilla sin avatar

Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.

Takk for tips!
Det senteret hørtes ut som noe jeg kunne tenkt meg, vi er ikke helt bestemt om det blir tur innom København, men fikk enda mere lyst nå

Andre?

Har funnet ut at Mor & barn ligger ikke så langt fra København.
Gammel 27-05-2008, 21:41   #4
Supermedlem

Gurli sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 914
Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.

abrakadabra i aalborg har mye fint tøy forøvring mange butikker i aalborghttp://www.abrakadabraaalborg.dws1.dk/page197.html

Babysam i Svenstrup er større enn den inne i aalborg ligger ikke langt fra bilka (aalborg storsenter)som er et handlesenter.

Barnevognshuset i Aalborg by er en liten butikk, men ta en titt på nettsiden så bestiller de til du kommer. http://www.barnevognshuset.dk/group.asp?group=19&sub=19

Tøjbamsen butikk i århus billige easywalker og oth vogner har hjemmeside.
http://www.tojbamsen.dk/

http://www.shoppingmamma.dk/ link til de fleste hvis ikke alle butikker i Dk

Goood tur og kos deg med shopping
Gammel 27-05-2008, 22:52   #5
Supermedlem

Cilla sin avatar

Takk for linker Gurli!
Og den siste linken var virkelig fin!
Gammel 06-06-2008, 21:27   #6
Supermedlem

Cilla sin avatar

Oppdaterer mitt eget innlegg!
Har vært i Ålborg i dag og kom over følgende butikker:

*Abrakadabra (som nevnt over her), ligger i Algade, mange fine klær, bl.a Katvig, IdaT, MeToo, Småfolk, Levis...

*Olgas oldebarn, ligger i Mølleå 3, en sidegate til Algade, vi måtte lete til for å finne det. Har bl.a Marimekko og flere av de "vanlige" merkene.

*Varehuset Salling i Algade har en del barneklær, og hadde i dag tilbud på en del sommerklær fra MeToo. Har også barnesko, barneutstyr og leker.

*Mille og Mads eller Mads og Mille ligger i en sidegate til Bispens gade, men lurer på om de holder på å legge ned. Synes ikke det var så mye der.

*Jeg var også innom en mamma-butikk i Bispens gade. (kan ha vært Algade) der hadde de Gaia stellevesker.

Skal oppdatere senere i ferien, hvis jeg kommer over andre steder.
Gammel 06-06-2008, 21:56   #7
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: vestfold
Meldinger: 901
MP Rating: 100% (1)
Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.

vil anbefall og ta en tur til valby i københavn, masse søte butikker med danske barneklær fra alle danske designere, molo,ida-t,katvig osv, memini....

jeg storkoser meg der,skal dit til uka : gleder meg!! kjempekoselig by også..

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2008, 23:43   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,134
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne må jeg abonere på, for vi skal en liten tur over dammen om et par uker

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2008, 00:30   #9
Supermedlem

Xhantippe sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 585
Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.Xhantippe har en strålende fremtid.

Hvor i Danmark skal dere?
Det finnes en kjede som heter babysam, sjekk ut www.babysam.dk
BabyVest har også mye utstyr, det samme har Kære Børn. Har selv kjøpt vogner hos BabySam, veldig fornøyd med pris og service. Min samboer er fra DK, så derfor har vi benyttet oss av dette. Når det gjelder klær er det hauger av butikker å velge imellom. Send meg en pm hvis du skal til Århus, så kan jeg godt gi deg noen gode råd
Gammel 10-06-2008, 21:00   #10
Supermedlem

Cilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Xhantippe Vis post
Hvor i Danmark skal dere?
Det finnes en kjede som heter babysam, sjekk ut www.babysam.dk
BabyVest har også mye utstyr, det samme har Kære Børn. Har selv kjøpt vogner hos BabySam, veldig fornøyd med pris og service. Min samboer er fra DK, så derfor har vi benyttet oss av dette. Når det gjelder klær er det hauger av butikker å velge imellom. Send meg en pm hvis du skal til Århus, så kan jeg godt gi deg noen gode råd

Hvis det er meg du spurte så er vi nå ved Løgstør.
Vi rekker nok ikke Århus i år, men skal en tur til Ålborg Storcenter i morgen (som er siste dagen her) og vet det er en BabySam rett ved senteret.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:24.