Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2008, 22:23   #1
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
MP Rating: 0% (0)
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
hm Dåpskjole...? igjen..

Er jo på jakt etter dåpskjole for tiden..

Mamma ringte meg i dag og fortalte meg at hun hadde funnet fram et nyyyydelig hvitt sjal med frynser av silke som både hun og min tante er døpt i for 56 og 64 år siden.. det er håndlaget og nydelig. Det er jo ikke en kjole men et svært sjal som man liksom tuller barnet inn i.. og fester blå ( mitt tilfelle) bånd på og rundt.. Hva syns dere om det???

det er jo ikke så tradisjonelt egentlig, men jeg elsker jo det utradisjonelle.. Det er så utrolig koselig å bruke noe som er gammelt og som er brukt av tidligere familiemedlemmer. Men jeg vil jo ikke at noen skal se rart på meg.. hehe..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 22:41   #2
Veteranmedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 4,993
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dåpskjole...? igjen..

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
Er jo på jakt etter dåpskjole for tiden..

Mamma ringte meg i dag og fortalte meg at hun hadde funnet fram et nyyyydelig hvitt sjal med frynser av silke som både hun og min tante er døpt i for 56 og 64 år siden.. det er håndlaget og nydelig. Det er jo ikke en kjole men et svært sjal som man liksom tuller barnet inn i.. og fester blå ( mitt tilfelle) bånd på og rundt.. Hva syns dere om det???

det er jo ikke så tradisjonelt egentlig, men jeg elsker jo det utradisjonelle.. Det er så utrolig koselig å bruke noe som er gammelt og som er brukt av tidligere familiemedlemmer. Men jeg vil jo ikke at noen skal se rart på meg.. hehe..
Det kommer vel an på hvor gammelt barnet er når det blir døpt.. men så lenge det er praktisk mulig gjør det jo ikke noen.. hadde ikke reagert hva noen hadde på seg under dåpen..

Min jente var ca 3 mnd mens veninna mi si jente var 6 mnd, og jeg kunne aldri tullet min 6 mnd gamle jente inn i et sjal mens hun var våken.. ikke når hun var 3 mnd heller, men hun vil hele tiden stå i fanget og det gjor hun med dåpskjolen i kirka også.. ikke bare bare å ligge i fanget under hele gudstjenesten

Men det høres veldig fint ut altså!!!!

Hobbybloggen

Sist endret av Dolly; 08-10-2008 kl 22:59.
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 22:52   #3
Supermedlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 533
Blogginnlegg: 10
MP Rating: 0% (0)
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.
Sv: Dåpskjole...? igjen..

Jeg synes det hørtes veldig fint ut jeg

Fluen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:11.