Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-07-2007, 15:35   #1
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,953
MP Rating: 100% (1)
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.
Question dressene fra name-it

finnes det både høstdress og vinterdress? eller bare en type?

og er dette greie dresser for en 3åring også?

hvordan er str?

Hva mer kan dere fortelle om disse dressene?

trenger høstdress til datteren min nå, og vurderer name-it...
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 16:33   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: dressene fra name-it

Usikker på om det finnes høstdresser også. Men vinterdressene er hvertfall gode. Nå har vi kun prøvd babymodellen (ballong), og den var vi utrolig godt fornøyd med.
Nå er han 3 år og jeg håper jeg er tidlig nok ute og får tak i name-it til han denne vinteren også.
Tror de er ganske så normale i str. Veldig lik reimatec. Lette og forholdsvis tynne, men likevel varme.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 16:51   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,739
MP Rating: 0% (0)
flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.flodis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: dressene fra name-it

Kjøpte en høst/vårdress til snuppa på salg i vår. Kjøpte 98 til henne (nå er hun 2,5 år) og den tror jeg kommer til å være mer enn stor nok til henne i høst. Har ikke prøvd den enda, men den virker lett og god.
Da hun var 1 år hadde vi babymodellen i vinterdress og den var vi veldig fornøyd med. Hun sleit jo ikke så mye på den da, men hun var hvertfall god og varm og hadde god bevegelighet.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:38.