Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2004, 19:44   #1
Supermedlem

Dani sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: like ved oslo
Meldinger: 1,040
MP Rating: 0% (0)
Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.
en god bokklubb..?

jeg vurderer å melde plompen inn i en bokklubb igjen. har vært medlem av goboken og ole brums bokklubb. hvordan er bokklubbens barn? det blir liksom ikke til at vi kjøper så mye bøker og det er så greit å få de rett hjem i posten.
plompen er nå 21 mndr. hva vil dere anbefale?
Gammel 15-09-2004, 19:49   #2
Supermedlem

linola sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: bakvendtland
Meldinger: 1,207
MP Rating: 100% (5)
linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.
Sv: en god bokklubb..?

jeg er veldig fornøyd med bokklubbens barn iallefall... men min lille tuppe er bare 3 mnd men hun liker bøkene veldig godt. fine farger, og speil i de
tror bøkene er tilpasset den alderen barnet ditt er....

lyst å bli vervet? (av meg )
Gammel 15-09-2004, 19:54   #3
Supermedlem

Dani sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: like ved oslo
Meldinger: 1,040
Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.Dani har mye å være stolt av.

ja jeg har veldig lyst til å prøve bokklubbens barn. sender deg en pm når jeg har prata litt med lommeboka mi..
Gammel 15-09-2004, 19:55   #4
Medlem

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 467
nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.nettie er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dani
jeg vurderer å melde plompen inn i en bokklubb igjen. har vært medlem av goboken og ole brums bokklubb. hvordan er bokklubbens barn? det blir liksom ikke til at vi kjøper så mye bøker og det er så greit å få de rett hjem i posten.
plompen er nå 21 mndr. hva vil dere anbefale?
Barnas egen bokklubb er en kjempebra bokklubb der det er tilpasset barnets alder-rimelig og veldig greit med nett avbestilling og ingen krav til minstekjøp bare å være medliem et år......
kan godt verve deg dit?
eller bokklubbens barn bra det og kan også verve deg dit.....
ellers har det kommet en ny som heter barnas lydbokklubb tror ikke man kan verve dit.....
Gammel 15-09-2004, 21:47   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,885
Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.

Vi er medlem av både Bokklubbens Barn og Barnas egen bokklubb. Må si at jeg liker Barnas egen bokklubb bedre enn BB pga aldersfordelinga. BB har fra 1-5 år, mens BEB har fra 1-3 år. Flere bøker som passer Kjappfots alder i BEB

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:44.