Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2006, 23:54   #1
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,467
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
God lue til "ørebarn"?

Ja...jeg har en liten en som har en del plager med ørene sine, skal mulignes operere inn dren snart. Så jeg vil da finne ei god lue som IKKE glipper i ørene og dekker godt kinnet hans. Har sett på flere luer og han har denne dressen fra reimatec:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Har sett på ei lue og prøvd til han fra reimatec som hadde straming i nakken og snor under haken, ser inne på jobb og fritid og tror det er denne SVEN lue:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Men står ikke det er snor under haken på den, står bare knyting
Noen som eventulet hvilke farger jeg kan få den i, uten sort,rød og marine som det står de har inne på jobb og fritid da?
Kansje noe som ligner/har fargene i dressen ?

Eller noen som har andre bra luer å anbefale meg? Pris gjør ikke så mye, bare kom med tips

Sist endret av Pearly; 20-10-2006 kl 23:59.
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 00:01   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: God lue til "ørebarn"?

Jeg har ei navne lue fra monogram service! Dekker ørene veldig godt for det er "klaffer" på den.
Har også ørebarn.

Men det er jo ei helt vanlig bomulls lue og ingen reima, men gutten var varm i hele fjor vinter.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 00:05   #3
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,467
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av willow
Jeg har ei navne lue fra monogram service! Dekker ørene veldig godt for det er "klaffer" på den.
Har også ørebarn.

Men det er jo ei helt vanlig bomulls lue og ingen reima, men gutten var varm i hele fjor vinter.
Tenkte å ha den i bhg når han er ute, å at den sitter skikkelig. Den han bruker nå er det knyting på men når jeg henter han i bhg å slik så er den knytinga litt oppe å det glipper mye slik at han får trekk liksom. Å den er det klaffer på....
Gammel 21-10-2006, 00:18   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kivat ulluer, de har ekstra "foring" rundt ørene og sitter som et skudd. Bebito har Kivat. Bilde: http://www.mamut.com/homepages/Norwa...o_17.10.06.jpg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 02:08   #5
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,929
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Helt klart Kivat.... Ja, de er dyre, men vel verdt pengene. Helt genialt.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 02:17   #6
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,554
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Caroline er "ørebarn", opererte inn dren i begge øra da hun var 13 mnd gammel. Vi bruker finlandshette i ull med ekstra polstring på øra.
Reima sin lue.
Nå som det ikke er så fryktelig kaldt så bruker vi finlandshette i ull og lue over.
Gammel 21-10-2006, 08:28   #7
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,339
Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.

Gutten min skal opr. inn dren i november., og vært en del plaget med ørene. Han har Troll finnlandshetta som han fikk i fjor. Vindtett og tetter godt rundt ansiktet, I tillegg har jeg kjløpt ei inkalue på Nøstebarn, som henger godt nedover ørene selv om den ikke knyttes igjen, men den er vel ikke vindtett ved mye vind da men den er i tovet ull.
Gammel 21-10-2006, 09:41   #8
Supermedlem

Monca sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: nord for Bergen
Meldinger: 820
Monca har slått av rykte

Jeg har også et øre barn med dren
Jeg sverger til reima sine luer. Nå til vinteren er den hjelm luen- vind og vanntett super. Bruker også en del finlandshetter.
Monca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2006, 13:50   #9
VIP-Medlem

Cilius sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.

Reima sine hjelmluer er i hvert fall vindtette ved ørene!
Gammel 21-10-2006, 14:06   #10
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,145
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har god erfaring med finlandshette i passende størrelse. Så snart de er for små eller for store, blir det glipp. Men lua til Reima som Cilius nevner med vindtetthet ved ørene må jo være genial (om den sitter godt inntil også da).
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:31.