Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-02-2006, 13:53   #1
Medlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 95
MP Rating: 0% (0)
Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.
Hjelp!reflex Eller Reimatec Dress Til Vår/høst??

Gullet har hatt Reimatec
dress de to siste sesongene,men nå er jeg så i tvil om det kanskje holder med Reflex dress? Det er jo ganske markant prisforskjell,399 for Reflex og 999/1099 for Reimatec dress.
Vi er veldig fornøyd med Reimatec altså,så jeg betaler gjerne rundt 1000-lappen for en ny,men er det noen som har erfaringer med begge og som kan hjelpe meg litt med å velge??

Mamma`n til Godgutten 03
og Prinsessen 07
Sjiraffen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 14:05   #2
Medlem

mamma2be sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 286
mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.mamma2be er et navn alle kjenner.
Sv: Hjelp!reflex Eller Reimatec Dress Til Vår/høst??

jeg har reflex og er veldig fornøyd med den !
mamma2be er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 14:10   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av mamma2be
jeg har reflex og er veldig fornøyd med den !
Er den helt vanntett?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 14:42   #4
Medlem

Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.Sjiraffen er som en lysfontene.
hm Sv: Hjelp!reflex Eller Reimatec Dress Til Vår/høst??

Sitat:
Opprinnelig postet av Silav
Er den helt vanntett?
Ja,er den vanntett? og puster den så de ikke blir klamme?

Blir litt stressa når dressene allerede henger i butikkene,blir raskt utsolgt,har jeg sett..

Mamma`n til Godgutten 03
og Prinsessen 07
Sjiraffen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 15:43   #5
Supermedlem

Leila78 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: finnmark
Meldinger: 1,431
Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.

Æ har å hatt begge og vært kjempe fornøyd! Men når det gjelder vinterdresser/klær liker æ reima best

Storebror 09.07.97, Lillebror 08.08.05 og Lilleprinsessa 20.07.07
Leila78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 16:11   #6
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg snakket nylig med ei som selger begge merkene. og som har begge dressene til sitt barn. Hun sa at Reflex var helt grei, men du måtte belage deg på å reimpregnere den ganske ofte, Så pengene du sparer på å kjøpe en slik dress fremfor en Reimatec måtte du allikevel investere impregneringsmiddel. Jeg kjøpte Reima som jeg er kjempefornøyd med fra før av.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 16:41   #7
Medlem

kidoki Sv: Hjelp!reflex Eller Reimatec Dress Til Vår/høst??

Tusen takk for alle svar!
Da tror jeg vi går for Reima i vår også!!!
Det blir en "Anton" i marine/limegrønn....

Mamma`n til Godgutten 03
og Prinsessen 07
Gammel 22-02-2006, 17:04   #8
Seniormedlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,943
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med meg da, som skal ha en dress fra nå av (snuppa er 8 mnd) og frem til hun kan begynne å bruke vinterdressen (Reimatec) sånn rundt juletider en gang.

Hun går ikke enda (heldigvis ), men kommer vel til å krype rundt ute i vår, og går vel kanskje til høsten...

Burde jeg investere i en Reimatec dress til henne nå, eller kan jeg klare meg med Reflex sin, og hvilken størrelse bør jeg kjøpe? Hun bruker 68 i bukser og 74/80 i gensere.

Sjiraffen: Anton i marine/lime var lekker

Jeg har sett på en som heter Mathilda, i rosa og fuksia, med lys rosa lue til, den var nydelig den....

Gerbera er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 17:36   #9
Seniormedlem

Spruddle sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Midt-norge
Meldinger: 1,441
Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.

Har aldri hatt Reima jeg, men kan skrive under på at ungene aldri har vært våte og kalde likevel... Vi har brukt Mikk-Line fra babyshop, også den vindtett og vanntett. Betaler ikke mer enn jeg må bare for at det skal stå reima på klærne iallefall... Stoler på meg selv og prøver ut klærne, andre har ofte så forskjellige meninger om dette, og det er forskjell fra barn til barn også. Har hatt praksis i en friluftsbarnahage nå, i det verste været også, og vi måtte skifte klær like ofte på de ungene med reimadress som på de med andre dresser... Og da er det snakk om over 20 unger...

hvorfor ikke prøve Reflex-dressen selv først?? kan jo hende den er knallbra??
Spruddle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 20:59   #10
VIP-Medlem

Stikka74 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 5,549
Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er jo forskjellige Reflexdresser også. Vi har den som er lik Troll sin, med løst ullfor. Brukte den som høstdress i høst. Funket fint som regndress også. Snuppa var helt tørr I vinter har vi hatt den som ekstradress. Liker fortsatt ReimaTec best som vinterdress. Nå skal vi bruke den som vårdress snart igjen. 699,- koster den vi har. Den er vanntett og trenger ikke impregneres. Allværsklærne til Reflex må impregneres ved annenhver vask.

Gerbera: Ville prøvd en Reflexdress med ullfor til jenta di. Den kan du bruke nå og hele høste/våren også Mye dress for pengene.
Stikka74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.