Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-01-2006, 19:10   #1
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
MP Rating: 0% (0)
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvilken barnehagesekk?

Vi skriver 8 . januar, og det er kun drøye tre uker til barnehagestart for lillejenta vår.

Vi må sjølsagt ha barnehagesekk, og jeg vil helst ha en litt skikkelig sekk som er god til en liten rygg (Bergans el.)
Jeg har sett på en Berganssekk, den var rød.
Nå har vår lille frøken dessverre fullstendig dilla på rosa, og det at jeg sa at vi skal kjøpe barnehagesekk før barnehagestart har i hennes hode blitt til at vi skal kjøpe ROSA barnehagesekk før hun begynner på barnehagen

Finnes det litt ok, små, ROSA barnehagesekker? Altså, sekker med regulering ol? Jeg har sett i et par sportsbutikker, uten å finne det.
Andre steder man kan kjøpe slikt? Veskebutikker, kanskje?
Fadese er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2006, 19:16   #2
Seniormedlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,987
MP Rating: 100% (1)
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken barnehagesekk?

Berganssekken finnes i rosa den altså! En ganske fin rosafarge, og grått, så da synes jeg du skal se etter den jeg, så blir både du og snuppa fornøyde!

Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2006, 19:18   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 9,817
Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.

Den lille Berganssekken er veldig god, og jeg er temmelig sikker på jeg så den i rosa da vi kjøpte til Even. (Han har ikke rosa).

Maximillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2006, 19:41   #4
Supermedlem

Anettepia sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 629
Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.Anettepia er et navn alle kjenner.

jeg har rosa berganssekk til tuppa mi og hun forguder den...hehe
Kjøp den.. kjempe bra til små barnerygger også får du plass til en del oppi den..

Anettepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2006, 19:51   #5
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,310
pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Våre tre barnehagebarn har alle Bergans ryggsekk som tursekk. Lillejenta har rosa, og er selvsagt veldig fornøyd med den. Tror hennes har sterk rosafarge. Det er flere str. på disse sekkene, men husker ikke hva vi valgte til våre. Tror tvillingene har den minste typen, storebror den neste. Ingen av dem har skolesekkstr. enda.

Vi kjøpte våre på en sportsbutikk tilknyttet Coop. Rop ut om du ikke skulle finne en, jeg kan holde utkikk og evt. sende.

Mvh abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2006, 23:54   #6
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 7,017
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva koster en slik sekk? Er på utkikk etter en til snuppa jeg også.
Gammel 08-01-2006, 23:58   #7
Medlem

Beathe sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Bærum
Meldinger: 499
Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.Beathe er fantastisk mot andre.

Jeg mener vi kjøpte vår (minste størrelsen tror jeg) for 299 kroner i høst.
Gammel 09-01-2006, 08:05   #8
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,310
pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.pandamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ninapia
Hva koster en slik sekk? Er på utkikk etter en til snuppa jeg også.
Vi betalte 249.- pr. stk. Tror nå at de minste har 12 liters sekken, storebror har 18 liter.

Mvh abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 08:41   #9
Supermedlem

Leila78 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: finnmark
Meldinger: 1,431
Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.Leila78 er fantastisk mot andre.

liker å bergans, og det e fin rosa farge. vi bestilte gjennom gsport....

Storebror 09.07.97, Lillebror 08.08.05 og Lilleprinsessa 20.07.07
Leila78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2006, 10:14   #10
Seniormedlem

Line sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 2,620
MP Rating: 100% (6)
Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.Line har en strålende fremtid.

Christina har rosa Bergans sekk, veldig fornøyd med den.

Line er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:17.