første året: meget godt fornøyd.
andre året vi kjøpte dem: klissbløte etter kort tids bruk! reklamerte.. gidder ikke å prøve dem igjen. er ikke tette, iallefall vår erfaring!
__________________ "Det farlige og fryktelige med kvinnfolkene er at de er uunnværlige. " Alexander Kielland.
Storebror har hatt dem i 2 vintre nå. Har vært litt våt noen gangeer, men har mistanke om at vannet har kommet nedi ovenifra da. I vinter har han nesten ikke villa brukt Viking goretex vinterskoa sina, Dockbootsene har vært favoritten, og han sier han har vært varmere på bena med dem. Så synes det er veddt de 250,-
__________________ Tiki og IVF gutta!
f. des -03, og f. 25.01.07
Jeg er skikkelig misfornøyd i alle fall. Skulle teste disse i stedet for Viking Thermo i år. Snuppa hadde på seg ullsokker og disse i + 1 grader. Iskald på beina etter kun kort tid. Her ble det nye Viking Thermo ja. Ellers er jeg veldig fornøyd med Superfit gore-tex. Hun har faktisk stått i vanndammer med de og helt tørre inni. Og varme og gode i tillegg.
Vi har hatt tilsammen 5 par, og tre av dem lakk som ei sil. Ved siste klage, gadd vi ikke prøve mer, og gikk tilbake til cherrox. Vi hadde merke Dockboots. Jeg har ei venninne som har originalen Muckboots til sine unger, og hun er strålende fornøyd
Begge mine gutter ble også klissvåte i dem, leverte dem inn igjen etter 1 ukes bruk i bhg!
Her går vi for Viking Thermo og Viking gore tex, guttene er aldri våte lengre!