Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 10:32   #1
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 438
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.
Ilse Jacobsen-støvler

Noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt disse billigst mulig? Ser de selges for 699 i skobutikkene rundt omkring, men jeg har ikke surfet meg rundt på nettbutikkene ennå...

Noen som har erfaring med disse støvlene forresten? Jeg synes de er så stilige

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 10:39   #2
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 921
Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ilse Jacobsen-støvler

Sitat:
Opprinnelig postet av Madde 81 Vis post
Noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt disse billigst mulig? Ser de selges for 699 i skobutikkene rundt omkring, men jeg har ikke surfet meg rundt på nettbutikkene ennå...

Noen som har erfaring med disse støvlene forresten? Jeg synes de er så stilige
Til barn eller voksen? Jeg kjøpte i alle fall mine for 1000 på Eurosko, men det var ikke i år. Store og tunge er de, og så når jeg går raser alltid sokken ned til langt under foten samme hvor lange sokker jeg har på meg. Blir like irritert hver gang jeg har de på meg
Men nå var det kanskje til barn du mente da...
Gammel 06-10-2008, 10:46   #3
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 438
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Brudulja Vis post
Til barn eller voksen? Jeg kjøpte i alle fall mine for 1000 på Eurosko, men det var ikke i år. Store og tunge er de, og så når jeg går raser alltid sokken ned til langt under foten samme hvor lange sokker jeg har på meg. Blir like irritert hver gang jeg har de på meg
Men nå var det kanskje til barn du mente da...
Jeg mente til meg selv jeg... Hm... får kanskje revurdere dem da. Det er jo mange andre stilige støvler også. Kanskje jeg må prøve litt ulike typer.

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 10:49   #4
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 921
Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.

Du får høre hva slags andre svar du får først, kanskje det bare er jeg som har rare føtter
Gammel 06-10-2008, 11:09   #5
Supermedlem

enallimac sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,056
enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Brudulja Vis post
Du får høre hva slags andre svar du får først, kanskje det bare er jeg som har rare føtter

Det gjør de faktisk på meg og. Det er litt kjedelig. Men støvlene er råfine da

16. oktober 2008

enallimac er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 11:10   #6
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,786
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Jeg syns også de er litt store og tunge, og bruker jeg ankelsokker har jeg også det samme sokkeproblemet.
Jeg skulle gjerne hatt noen støvler som satt litt bedre på foten, føler de er litt løse.
Gammel 06-10-2008, 11:18   #7
Medlem

Tussalus sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 93
Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.

Jeg var ikke fornøyd med min I J støvler. Synes de ble litt "sekkete" rundt ankelen. Så jeg kjøpte Hunter istedenfor. De er bedre formet til foten, synes jeg da......
Tussalus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 11:37   #8
Supermedlem

GinaTricot sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,078
GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.GinaTricot har en strålende fremtid.

Syns også de er litt "sekkete" nederst ved ankelen..

Men, det var jo ikke det du lurte på

Aner ikke hvor man får de billigst.

GinaTricot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 11:45   #9
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 4,085
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

her selges de fra 1000kr og oppover,så jeg vil gjerne vite hvor de koster 699,-

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 12:04   #10
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,950
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Jeg synes heller ikke de er veldig gode, men kjenner de som elsker dem. Jeg har støvler fra Viking, de er ikke foret men med varme sokker kan de iallfall brukes i litt slaps.

Hvis du finner til 699 bør du vel kaste deg på tror jeg, høres veldig billig ut!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:27.