Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2008, 09:20   #1
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 527
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
kan jeg vaske regnbuksa sammen med

ull klær og milo vaskemiddel?Eller tåler den ikke det?
er så kjipt å vaske en maskin bare for ei regnbukse liksom...
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 10:44   #2
Medlem

Lilly68 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 82
MP Rating: 100% (1)
Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.Lilly68 har mye å være stolt av.
Sv: kan jeg vaske regnbuksa sammen med

Det tror jeg går an. De skriver jo på Milo - "alt som tåler vann tåler Milo".

MEN jeg er ikke sikker på du får regnbuksa ordentlig ren på ullprogram (ikke hvis de ser ut som regnbuksa til jenta mi etter noen dage i barnehagen) - men ikke alle griser like mye i sandkassa jo etc .
Gammel 09-10-2008, 11:37   #3
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 3,352
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg pleier å skylle av regnbuksa i rennende vann først jeg og så vaske den på ullprogram sammen med ulltøyet. Går helt fint her.
Gammel 09-10-2008, 12:08   #4
Medlem

oktobergull sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 386
MP Rating: 0% (0)
oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.oktobergull er fantastisk mot andre.

Setter på ei maskin med regnjakke og bukse. Er sløv med å spyle av grus og skitt på forhånd, vasker derfor ikke andre klær sammen med regnsettet. Jeg vasker det på 40 grader, bruker vanlig vaskemiddel, men ikke noe skyllemiddel. Kan ikke se at regnsettet har tatt skade av det.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:00.