Eller kjøper dere kun dresser i riktig størrelse når behovet er der - uansett pris?
Da tenker jeg på dyre dresser som Reima, Troll osv. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Gutten min har Reima vårdress i str. 98 nå (kjøpt i mars til fullpris), den var ganske romslig men ikke for stor da den ble kjøpt, men gutten har vokst mye i løpet av de siste månedene og jeg blir veldig glad om dressen fremdeles passer til høsten og varer frem til når vi tar i bruk vinterdress. Så kom jeg over Reima-dresser på tilbud her i byen (1/2 pris), men det var veldig få igjen og de hadde ikke 104, kun 110. jeg klarte da ikke å holde meg unna og kjøpte en i str. 110

- tenkte da at en gang skal den jo også passe, og frem til da har jeg god plass i skapet

Men så i dag var jeg gjennom den butikken igjen og der hadde de masse Reima dresser i flere farger og størrelser til halvpris. Så nå lurer jeg om jeg skal bytte til en i 104 eller beholde den jeg har? Eller beholde den i 110 OG kjøpe en i 104?

Eller skal jeg la være dressen til storebror og kjøpe en til lillesøs til neste vår? Men her er det vanskelig da jeg er redd jeg bommer med størrelsen, hun er foreløpig kjempelang for alderen (merkelig nok) og jeg tør ikke tippe hvordan hun blir senere... Hva hadde dere gjort?