Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-03-2008, 23:18   #1
Medlem

Krista sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 199
MP Rating: 0% (0)
Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.
Matrosdress til baby

Er det noen her som vet hvor man får kjøpt matrosdress til baby? Da hadde jeg blitt veldig glad!!
Krista er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2008, 23:21   #2
Seniormedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,766
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.
Sv: Matrosdress til baby

Vi kjøtpe på en babybutikk her i nærheten, sett flere forskjellig på andre babybutikker også..

På nettet vet jeg ikke..
Gammel 31-03-2008, 23:32   #3
Medlem

mettewa sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 313
mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.

Her har du noen varianter: http://www.kidscloset.co.uk/Christening%20Wear.htm

Forøvrig en nettbutikk som anbefales, jeg har bestilt mye der opp gjennom årene, både nytt og brukt, og vært strålende fornøyd med alt.
Gammel 01-04-2008, 09:08   #4
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 573
MP Rating: 100% (6)
Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.

Hos Fru Lyng har dem også.
Sammy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2008, 09:20   #5
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,115
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en fra Cubus.

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2008, 11:49   #6
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,750
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

De har kjempefine matrosdresser og matroskjoler på Fru Lyng.
Gammel 03-04-2008, 13:05   #7
Medlem

LeneG sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 264
LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.

Jeg kjøpte på en barneklærbutikk her på Stjørdal (West). De har også på barneklesbutikker som selger bunader o.l. Men de har ikke matrosluer som hører til, det synes jeg er så søtt da.
Men jeg fant en på den andre barneklærbutikken vi har her (Garderoben) , og det var faktisk samme farge og samme mønster. FLAX! Det var str. 3 år på lua og 1 år i dress, men jeg sydde den inn så den skulle passe, og den ble så fin til ham atte!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:23.