|
 |
|
02-12-2008, 14:59
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,623
|
Meldt dere inn i bokklubben nye bøker??
|
|
Jeg meldte meg i starten av november inn i bokklubben nye bøker via en link her på siden. I linken står det at en kan velge seg bøker, lydbøker, filmer og produkter i hele utvalget for 750 kr. Det skal også være gratis porto.
Men da jeg fikk gavekortet står det at jeg bare kan velge mellom 485 produkter. I tillegg må jeg betale 125 kr. i frakt. Dette er jo feil, når teksten sier noe annet.
Jeg har prøvd å få kontakt med bokklubben ved å ringe til de, men kommer ikke gjennom. Ei heller får jeg svar på mailer via kundeservice. Sendte de jo mail med det samme.
I dag prøvde jeg å sende mail til web-kontakt, og da fikk jeg svar.. men ett ganske misvisende ett. De sier at de ikke har hatt dette tilbudet i år.
Men jeg fulgte jo linken i november 2008.. i tillegg står det at en ikke kan bruke gavekortet på bøker utgitt i 2007 og 2008, men en ville vel ikke nevnt bøker gitt ut i 2008 i ett tilbud fra 2007.
For de mente dette var ett tilbud de hadde hatt for ett år siden.
Heldigvis har jeg tatt vare på linken hvor det står svart på hvitt at en kan velge bøker fra hele utvalget + gratis porto.
Men vet ikke om jeg kommer noen veg med det... tenkte bare å gi beskjed dersom det har skjedd noen av dere. Det er fort gjort å ikke tenke over det når en får gavekortet.. men jeg synes det er ganske misvisende....
Sist endret av Keira; 02-12-2008 kl 15:17.
|
|
|
02-12-2008, 15:03
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 711
|
Sv: Meldt dere inn i bokklubben nye bøker??
|
|
Du kan heller ikke bruke de 700.- på mer enn 3 bøker! Jeg hadde funnet 6 barnebøker osm var på tilbud - og så fikk jeg bare bestille 3 av dem.
Jeg følte meg også lurt og annulerte hele innmeldingen.
|
|
02-12-2008, 15:09
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,639
|
|
|
har hatt noen sånne kort ja og brukt de
Er jo masse å få kjøpt der inne. "Kjøpt" litt av hvert for gavekortene, fra kjøkkenting, til pynteting, til klær og leker til ungene.
Å noen bøker og filmer.
Å så er det jo bare å avbestille alle bøker etterpå om en ikke er interessert i mere
|
|
02-12-2008, 15:21
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av AnneKristine
har hatt noen sånne kort ja og brukt de
Er jo masse å få kjøpt der inne. "Kjøpt" litt av hvert for gavekortene, fra kjøkkenting, til pynteting, til klær og leker til ungene.
Å noen bøker og filmer.
Å så er det jo bare å avbestille alle bøker etterpå om en ikke er interessert i mere 
|
Men fikk du velge deg produkter fra HELE utvalget da, eller bare visse produkter? Og måtte du betale porto??
Jeg hadde også funnet meg masse der inne som jeg ville ha, men da jeg fikk gavekortet med bare utvalgte produkter var det ingenting der jeg ville ha. Dette var jo ett utrolig dårlig utvalg syntes jeg.. i motsetning til å kunne velge fra absolutt alt.
Og så blir jeg så irritert når jeg i tillegg ikke får kontakt med de!! Og når de svarer at de ikke ha hatt dette tilbudet i år. For noe tull.
|
02-12-2008, 15:29
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,281
|
|
|
Skjønner du blir irritert når du føler deg lurt på dette viset. Og når du ikke får et skikkelig svar fra dem.
Jeg har benyttet meg av gavekortet, men jeg var klar over at jeg måtte betale porto og at det var utvalgte produkter. Fant masse jeg likte,da. Selv om jeg gjerne også skulle ha kjøpt flere enn tre bøker. Men var klar over begrensinga.
Hvis du har linken, så sender du den til dem slik at de også kan se den. Er linken ennå her på sida?
|
|
02-12-2008, 16:00
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Har sendt linken til de og, men de svarer ikke. Nei linken var her bare ut november tror jeg.
Gjør det noe om jeg legger den her tro?
NB, Kampanje nr. 295 (Fra 29.03.2008 til 31.12.2008) » Bokklubben
|
02-12-2008, 16:17
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,325
|
|
|
Det med bøker på norsk fra 2007 og 2008, og maks 3 norske bøker står i linken (stjerne og liten tekst), men det skal være portofritt, og du skal kunne bruke det på andre varer.
|
02-12-2008, 17:09
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 5,034
|
|
|
Jeg kjøpte andre ting, og betalte ikke porto.
|
02-12-2008, 17:17
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Emmami
Det med bøker på norsk fra 2007 og 2008, og maks 3 norske bøker står i linken (stjerne og liten tekst), men det skal være portofritt, og du skal kunne bruke det på andre varer. 
|
Ja det er jeg helt fullt klar over.(Ga jeg uttrykk for noe annet?) Men jeg skal kunne bruke det på hva jeg vil utenom dette + slippe og betale 125 kr. i porto.
På gavekortet jeg fikk står det at jeg kun kan velge mellom ett lite utvalg produkter + må betale 125 kr i frakt.
I tillegg sier de at de ikke har hatt ett tilbud dette året hvor en kan velge hva en vil og slippe porto. Er det som er så teit..
|
02-12-2008, 17:19
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Hulda
Jeg kjøpte andre ting, og betalte ikke porto.
|
Rart. Men godt å høre at noen har fått det de skulle
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:17.
|