Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2005, 14:34   #1
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,638
MP Rating: 0% (0)
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.
Micki lekekjøkken

Jeg har tenkt på å kjøpe et slikt lekekjøkken i tre til ungene til jul. Vi vil ha et slikt med komfyr og vask. Vet at både Micki og Brio har det, regner med at jeg går for det første for Brio er så dyrt...

Jeg finner ingen av disse på nett, er det noen av dere som har et slikt som kunne gitt meg målene?

Om noen vet lenker til disse (eller andre typer) trekjøkken på nett tar jeg med takk imot lenken.....
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2005, 16:24   #2
Supermedlem

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 772
Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.
Sv: Micki lekekjøkken

www.sprell.no har trekomfyr...men den er dyr...

http://www.micki.se/micki/produkter.html Ellers så ser du micki sin komfyr her
Gammel 05-11-2005, 23:11   #3
Supermedlem

kvakk-kvakk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: bergen
Meldinger: 648
kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.kvakk-kvakk har mye å være stolt av.

den fra micki likte jeg godt. noen som vet prisen på den?
Gammel 07-11-2005, 09:03   #4
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,638
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av kvakk-kvakk
den fra micki likte jeg godt. noen som vet prisen på den?
Jeg tror den skal ligge på ca 700-800 kr. Jeg har også sett den som kun komfyr, uten vask. Da kostet den ca 400 tror jeg.
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.