Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 20:37   #1
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Drømmehagen
Meldinger: 348
MP Rating: 0% (0)
Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.
Noen som har snoket litt

på hva som skal komme på kampanjesalg på Barnas Hus i Stavanger neste onsdag? De hadde visstnok en brosjyre på en pågående kampanje, men på onsdag skal det bli vanvittig gode tilbud. Noen som vet hva?
Gammel 10-10-2008, 20:50   #2
Medlem

dinoliten sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: I mitt lune hi :)
Meldinger: 118
dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.
Sv: Noen som har snoket litt

Hørte at BH skal ha ta 3 betal for to på klær men om det gjelder stavanger aner jeg ikke. tror det var noen bilstoler og på tilbud. Skulle vist begynne på mandag
Gammel 10-10-2008, 21:17   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,798
Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.

Ull til 99,- pr. del igjen iallefall
Gammel 10-10-2008, 21:30   #4
Medlem

dinoliten sin avatar

dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.dinoliten er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dimples Vis post
Ja det fikk jeg idag faktisk. Får ikke nok ull. Hoper seg for opp med ull på vaskerommet
Gammel 10-10-2008, 22:27   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,154
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet de skal ha salg på oth.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 22:30   #6
Seniormedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,977
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

også er det vel snakk om Voksi urban til 1.499,-
Gammel 10-10-2008, 23:08   #7
Medlem

Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.Tante Fiolett har en strålende fremtid.

Fikk forståelse av at de skal ha skikkelig supertilbud på en del ting, og jeg er så spent at det føles som reneste julaften jeg går og venter på. Ikke at jeg trenger så mye , men det er nå litt kjekt med utstyr og sånn. Hadde håpet å vinne den flotte premien de har. Den var virkelig snacksy!
Gammel 10-10-2008, 23:09   #8
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Dimples Vis post
Har de fått inn bedre utvalg i størrelser nå? Sist jeg var inne hadde de kun bodyer i de aller minste størrelsene. Jeg hadde håpet å få tak i noen brune bodyer str 92 eller 98.
Gammel 10-10-2008, 23:23   #9
Gus
Seniormedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,408
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tante Fiolett Vis post
Har de fått inn bedre utvalg i størrelser nå? Sist jeg var inne hadde de kun bodyer i de aller minste størrelsene. Jeg hadde håpet å få tak i noen brune bodyer str 92 eller 98.
de hadde fått inn masse
Gammel 11-10-2008, 00:44   #10
Medlem

dinoliten sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tante Fiolett Vis post
Der jeg handler har de fått inn brune janus idag. Man de hadde ikke så mye av det sa de. Ble blått eller rosa når de gikk tom

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:41.