Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2009, 08:22   #1
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 417
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.
Noen som kan anbefale meg en billig og bra rettetang? (hår)

Jeg retter ut håret mitt annnenhver dag, og trenger en effektiv og bra rettetang som ikke er for dyr...

Anybody?

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 18:41   #2
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,216
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: Noen som kan anbefale meg en billig og bra rettetang? (hår)

Jeg kjøpte en billig keramisk rettetang på clasohlsson for et par år siden, den fungerer veldig bra, blir fort varm og er enkel å bruke. Tror den kostet et par hundre kroner
Gammel 02-04-2009, 18:49   #3
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 529
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.

Min erfaring med elektriske duppeditter til håret er at du får hva du betaler for, men det er dermed ikke sagt at det ikke finnes bra til en billig penge, bare jeg som ikke har møtt det ennå . Venninna mi er frisør, og hun anbefalte meg å kjøpe rettetang fra Fudge for mange år siden. Denne er kjempebra, og like effektiv fortsatt (koster en del da, i overkant av 1000,- tror jeg). Den har selvfølgelig keramiske plater, ikke kjøp noe uten dette.
Gammel 03-04-2009, 08:14   #4
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 822
Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.

Både jeg og svigerinna mi har Babyliss sin, kjøpt på Elkjøp til 399,- Vi er kjempefornøyde begge to!
Gammel 03-04-2009, 10:30   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 561
MP Rating: 100% (6)
Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillemor_med_to Vis post
Både jeg og svigerinna mi har Babyliss sin, kjøpt på Elkjøp til 399,- Vi er kjempefornøyde begge to!
Denne har jeg også. Fornøyd til mitt bruk....
Sammy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:45.