Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2008, 17:57   #1
Supermedlem

clementin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,226
MP Rating: 0% (0)
clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.
Påstrykbare navnelapper

Har mistet det lille papiret (ser ut som slik mellomleggspapir til matpakka) som skal ligge mellom navnelappen og strykejernet, er det noen som har et forslag om noe annet jeg kan bruke istedet?

clementin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 18:29   #2
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,613
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Påstrykbare navnelapper

Matpapir kanskje?
Gammel 02-08-2008, 18:51   #3
Medlem

konepoona sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: akershus
Meldinger: 208
konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.

jeg pleier å bruke bakepapir,fungerer veldig greit
Gammel 02-08-2008, 19:19   #4
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,308
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer de 2 over...
Brukt bakepapir mange ganger,går så bra
Gammel 03-08-2008, 09:17   #5
Supermedlem

clementin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,226
clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.clementin har en strålende fremtid.

Takk for svar alle sammen - da prøver jeg med bakepapir jeg !

clementin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 10:29   #6
Supermedlem

TattyTeddy sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,402
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.

regner med både bakepapir, matpapir og mellomleggspapir vil funke fint!

TattyTeddy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 11:16   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 4
michael er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hei,
Vi har laget en infoside om navnelapper for å oppklare slike spørsmål.
http://www.nordicprint.no/info_merkelapper.htm

Dette skal gjelde våre navnelapper, men jeg vil tro at dette er en generell oppskrift på hvordan å behandle navnelapper.

Håper det hjelper.
michael er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 13:49   #8
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,273
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av clementin Vis post
Har mistet det lille papiret (ser ut som slik mellomleggspapir til matpakka) som skal ligge mellom navnelappen og strykejernet, er det noen som har et forslag om noe annet jeg kan bruke istedet?
Uhm - ER det ikke matpapir da? Jeg syns den lille lappen som følger med er irriterende liten, så den kaster jeg bare og bruker vanlig matpapir. Samme ting når det gjelder å stryke perlebrett som snuppa lager.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:43.