Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-03-2009, 23:52   #1
Juniormedlem

Gullfruen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.Gullfruen er som en lysfontene.
Reima "sydvest"

Jeg leter desperat etter en lyserosa Reima sydvest til vårdressen. Egentlig skulle jeg hatt fjorårets modell for snuppa har den rosa fra ifjor, men det er jo bare å gi opp. Det finnes en lyserosa en i år også, men jeg finner ingen som har tatt den inn. Noen kloke damer som vet?

-98 , -99 & Veslejenta vår -07
Gullfruen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 00:52   #2
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,751
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reima "sydvest"

Prøv Junior Barneklær i Oslo. De tar inn mye Reima, og litt utenom det som er vanlig å ta inn i de store kjedene

Vi kjøpte på Til Barn på Nordstrand ifjor, men de tror jeg har sluttet med Reima. Du kan jo kanskje ringe å høre om de kanskje har noe igjen?

Tuppen og Lillebror kan kanskje også ha.

Lykke til
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 18:28   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,879
Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.

Kjøpte lysrosa til prinsessen på Barnas Hus.
Gammel 02-04-2009, 18:29   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,443
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

meg og! røff og tøff her har også så jeg..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:31.