Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2008, 12:00   #1
Medlem

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 92
MP Rating: 0% (0)
Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.
reimatec vinterdress

Nå er jeg såå i tvil her.. Har en vinterdress i str 98 som jeg tenkte minstejenta kunne arve. prøvde den på henne, og den er litt for lang i bena. Men hun virker ikke hemmet av den. På armene bretter vi en liten brett, men tror ikke det er lenge vi må gjøre det. Hun er 89,5 cm lang. En 92 dress hadde sikkert passet bedre, men så var det dette med pengene da. Synes også at de dressene jeg har sett i babystr er så upraktiske, dvs lyse armer. Nei vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg Hva hadde du gjort?
Lillemy25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 12:06   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,874
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: reimatec vinterdress

Poden er 93,5 cm og jeg synes 98-dressene hans (vårdress og vinterdress) er veldig store på ham.

Jeg liker ikke oppbretter, og hvertfall ikke på yttertøy. Men om du synes det går greit, og hun ikke virker hemmet av dressen, så er det vel ikke nødvendig å kjøpe ny.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 12:20   #3
Supermedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,261
Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.

Jeg ville ikke kjøpt en mindre dress. Om den er lang på bena gjør det ingenting, skoene vil holde den på plass.Kjøper du str 92 risikerer du at hun vokser fra den i løpet av vinteren.
Grevlingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 16:14   #4
Medlem

Marilena sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: I huset mitt
Meldinger: 413
Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.

Jeg har kjøpt str 98 til min 2-åring. Hun bruker 92/98 i andre klær. En bitteliten brett på ermene nå, men til vinteren blir den ekstra cm god. Ikke spes for mye for lang på beina, og hun raser rundt uten problemer.
Marilena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 15:03   #5
Medlem

Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.Lillemy25 er som en lysfontene.

Har nå prøvd en dress i 92 og det satt som er skudd, men tror kanskje den blir litt liten utover vinteren. Så regner med vi klarer oss med dressen i 98
Lillemy25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 15:32   #6
Veteranmedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 4,993
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

pass iallefall på at beina ikke er så lange at stoffet går nedi bakken når hun går

Jeg kjøpte 98 i fjor for jenta var 93 cm ca men den var veldig stor.. nå når snuppa er 100cm sitter den som et skudd

jeg ville ikke hatt oppbrett på armene for da trekker vannet opp i foret og den er ikke vanntett.. heis heller armene med strikk

Hobbybloggen
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 20:14   #7
Supermedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,261
Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.Grevlingen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dolly Vis post
pass iallefall på at beina ikke er så lange at stoffet går nedi bakken når hun går

Jeg kjøpte 98 i fjor for jenta var 93 cm ca men den var veldig stor.. nå når snuppa er 100cm sitter den som et skudd

jeg ville ikke hatt oppbrett på armene for da trekker vannet opp i foret og den er ikke vanntett.. heis heller armene med strikk
Oppbrett er ingen sak hvis man har høye votter- som f.eks Reima sine utenpå.
Grevlingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 20:32   #8
Veteranmedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 4,993
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Grevlingen Vis post
Oppbrett er ingen sak hvis man har høye votter- som f.eks Reima sine utenpå.
Nei det er sant.. min erfarig er bare at ingen bruker de vottene i barnehagen og genseren alltid var våt når de hadde bretta opp dressen.. holdt på å klikke på barnehagen for de alltid bretta opp armene..

Hobbybloggen
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 22:17   #9
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Vår jente er 89cm høy, og vi byttet 98dressen inn i en 92. 98 ble bare altfor svært.

Fikk vite på butikken at armene ikke burde brettes opp.
Gammel 14-10-2008, 21:23   #10
Medlem

Kan få tak i en reimatec i 92 til 25% rabatt, men dette er en babydress med to glidelåser. Synes den ser litt for "baby" ut til ei jente som blir tre i løpet av vinteren. Hva synes dere?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:53.