Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-06-2005, 18:01   #1
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,445
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Reiseseng!

Vi skal bort i noen dager straks, skal ha med reisesenga som Bølla skal sove i. Men lurer på hva jeg skal ha nedi senga. Den er jo så hard. Har lagt nedi "matta" som er med men den virker hard alikevel. Er en Simo reiseseng.
Noen tips??

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 18:03   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Reiseseng!

Vi har ikke hatt noe annet enn den madrassgreia som følger med.. Vi har Babyspesialisten.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 18:13   #3
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,616
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt en overmadrass som jeg har oppi reisesenga. Blir veldig hard uten synes jeg. Eller så bare legger jeg et brettet stort teppe e.l. under lakenet. Funker fint det også når vi er på tur.
Gammel 27-06-2005, 18:20   #4
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: i fjæra
Meldinger: 1,370
-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.-ea- har en strålende fremtid.

Hvis vi har kjørt med bil og reiseseng, så har vi også tatt med madrassen fra sprinkelsenga hjemme.
Hva har vi gjort ellers? Brettet et pledd eller to i bunnen, tror jeg. Og det har jo de fleste å låne bort, så man slipper å dra med seg.
Gammel 27-06-2005, 18:43   #5
Seniormedlem

Lita sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,683
MP Rating: 100% (1)
Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.Lita har en strålende fremtid.

Vi har fått en svane madrass som vi altid bruker oppi.
Men ikke nødvendig å kjøpe en sånn. Hadde kjøpt en skummadrass.
Gammel 27-06-2005, 20:00   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Re: Sv: Reiseseng!

lig!
Sitat:
Opprinnelig postet av Elisabet
Jeg har kjøpt en overmadrass som jeg har oppi reisesenga. Blir veldig hard uten synes jeg. Eller så bare legger jeg et brettet stort teppe e.l. under lakenet. Funker fint det også når vi er på tur.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 22:10   #7
Medlem

ninni sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Skedsmo
Meldinger: 92
ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.

Overmadrassen fra IKEA er fin - den klarer jeg å lirke nedi bagen til reisesenga slik at man ikke får ekstra baggasje.
Gammel 27-06-2005, 22:11   #8
Medlem

ninni sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Skedsmo
Meldinger: 92
ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.ninni vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av ninni
Overmadrassen fra IKEA er fin - den klarer jeg å lirke nedi bagen til reisesenga slik at man ikke får ekstra baggasje.
Det er selvsagt den for barn jeg mener
Gammel 27-06-2005, 22:12   #9
Seniormedlem

maya 80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,171
Blogginnlegg: 1
maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg pleide alltid og bruke en liten overmadrass som jeg har kjøpt..eller ei dyne eller ett teppe..spørs hva man hadde for hand der og da.. synes de er veldig harde de reisesengene....
maya 80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 22:16   #10
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,832
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjøp en overmadrass hvis du synes "madrassen" som er oppi er for hard. Trenger ikke noe tykkere enn det for de få nettene ei reiseseng brukes

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:39.