Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2007, 23:15   #1
Medlem

Mamsentil3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 370
MP Rating: 0% (0)
Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.
:p Se min dukke....!!

Har vore på utkikk etter ei dukke til snuppeline ei god stund nå. Tenkte eg skulle få tak i ei som ikkje alle andre har. (pga lett å kjenne igjen i barnehagen o.l) Og sjå resultatet... Den er like stor som BabyBorn, så ein kan bruke dei klærne... Er veldig fornøyd både eg og snuppa
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gutta boys K.-96 A.-00

og litlaprinsessoAS.-05
Mamsentil3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 23:37   #2
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se min dukke....!!

Den var kjempefin!
Gammel 04-10-2007, 23:50   #3
Supermedlem

Emmy22 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 649
MP Rating: 100% (3)
Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.

så søt den erhvor kjøpte du den
Gammel 05-10-2007, 09:06   #4
Medlem

Mamsentil3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 370
Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.Mamsentil3 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Emmy22
så søt den erhvor kjøpte du den
Den blei kjøpt via internett.
Adressen er: www.dukkesiden.piczo.com
Super service og maaaange fine dukker.
Det var veldig vanskelig å velge

Gutta boys K.-96 A.-00

og litlaprinsessoAS.-05
Mamsentil3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2007, 09:46   #5
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,923
MP Rating: 100% (1)
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Nydelig eller noe
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2007, 09:47   #6
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,452
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Så skjønn!
Gammel 05-10-2007, 10:27   #7
Supermedlem

Emmy22 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 649
MP Rating: 100% (3)
Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.Emmy22 har en strålende fremtid.

åj det var mange fine dukker
Gammel 05-10-2007, 11:39   #8
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,037
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var virkelig mange fine dukker. Flere av dem så jo nesten virkelige ut...
Gammel 05-10-2007, 12:00   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

slike dukker har vi flere av her i huset. !! knall dukker!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2007, 12:17   #10
Medlem

Blomsten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 82
Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.

Nydelig dukke

Blomsten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:54.