|
 |
05-01-2006, 14:05
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,070
|
Hvor mye mindre er Dash enn expo, noen som vet forskjellene på dem?
Noen som har erfaring med begge?
Lurer på å kjøpe en Dash i tillegg til expoen, jeg er drittlei av at det regner og snør inn i expoen... (jada, jeg har hørt alle argumentene for at expo fungerer i Norge, men jeg er ikke enig...  )
Har noen evt forslag til andre kule stellevesker med lukking?
|
06-01-2006, 12:46
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: På Kongens berg
Meldinger: 863
|
Hva med Fleurville da?  Jeg har sling tote i sort cordfløyel, og den lukkes på toppen med en glidelås. Det blir litt åpent helt i endene, men det skal regne/snø mye føre dette blir et problem. Jeg er veldig fornøyd,  men har aldri prøvd Skip Hop, så jeg kan ikke sammenlikne. Det eneste jeg savner, er et ordentlig stellematte, men jeg bruker den jeg har fra Babybjørn-veska.
http://www.fleurville.com/catalog.html
Jeg kjøpte min hos kiwi-kid.
|
|
|
06-01-2006, 13:22
|
|
VIP-Medlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Nøve
Hva med Fleurville da?  Jeg har sling tote i sort cordfløyel, og den lukkes på toppen med en glidelås. Det blir litt åpent helt i endene, men det skal regne/snø mye føre dette blir et problem. Jeg er veldig fornøyd,  men har aldri prøvd Skip Hop, så jeg kan ikke sammenlikne. Det eneste jeg savner, er et ordentlig stellematte, men jeg bruker den jeg har fra Babybjørn-veska.
http://www.fleurville.com/catalog.html
Jeg kjøpte min hos kiwi-kid.
|
Jeg sikler på den ja, men den er ganske så dyr da...
Hvilken modell er den beste?
|
06-01-2006, 15:22
|
|
Supermedlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius
Jeg sikler på den ja, men den er ganske så dyr da...
Hvilken modell er den beste?
|
Jeg valgte Sling tote fordi den har disse O-ringene til å feste den med på vogna (kjempebra!  ) .....fordi jeg synes designen funker og fordi den ikke er vesentlig mindre enn Mothership. Ellers ser jo også Mothership veldig bra ut. Men.........den har ikke disse festeringene.
Hvis du bestiller fra kiwi-kid, slipper du trolig moms. Han er flink til å sende som gave.........og det hjelper jo litt på prisen. Men jeg er enig, den er egentlig altfor dyr.
|
|
|
06-01-2006, 21:57
|
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 247
|
Har du bilde av din Nøve, er den helt blank i overflaten? Hvilken farge har du?
|
|
09-01-2006, 14:48
|
|
Supermedlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Theo
Har du bilde av din Nøve, er den helt blank i overflaten? Hvilken farge har du?
|
Har ikke fått tatt noen bilder enda........skal prøve å få gjort det veldig snart. Men jeg har ei lita tulle som er litt syk akkurat nå. Og jeg tror jeg vil ta bilde ute i dagslys, blitsbilde inne vil bare gi refleksjoner slik at det er umulig å se noe ordentlig.
Veska er plastbelagt utvendig og ordentlig blank i overflaten. Så ser man den sorte cordfløyelen under. Jeg synes selv den er skikkelig stilig!  Veldig fornøyd!
|
|
|
07-01-2006, 18:43
|
|
Medlem
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 490
|
Har selv bare erfaring med Dash varianten og valgte den nettopp pga lokket, jeg så for meg uten og en stellevekse som var full av snø og regn... og det er liksom ikke min greie heller.
Synes den rommer veldig mye- har bleier til minste og mellomste, våtservietter, skiftetøy til minste, vannflasker, ekstra smokker, leker, div ting og tang, matboks, slynge, ekstra pledd... ja, utrolig hva som går nedi hvis man bare pakker smart!
Er enig i at Fleurville sling tote er utrolig fin, men den blir dessverre for dyr. Ellers så jeg et tips i svenske Mama om en stilig (om man liker retro) toalettveske fra Room som man kunne bruke som stelleveske. Rommer kanskje ikke allverdens, men grei å ha under vogna eller i bilen...
|
07-01-2006, 21:58
|
|
VIP-Medlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Lionmom
Har selv bare erfaring med Dash varianten og valgte den nettopp pga lokket, jeg så for meg uten og en stellevekse som var full av snø og regn... og det er liksom ikke min greie heller.
Synes den rommer veldig mye- har bleier til minste og mellomste, våtservietter, skiftetøy til minste, vannflasker, ekstra smokker, leker, div ting og tang, matboks, slynge, ekstra pledd... ja, utrolig hva som går nedi hvis man bare pakker smart!
|
Jeg vil gjerne ha Dash, men jeg synes ikke det er noen fine!
|
07-01-2006, 23:56
|
|
Medlem
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 490
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Cilius
Jeg vil gjerne ha Dash, men jeg synes ikke det er noen fine! 
|
Hmm... nei, man har jo forskellig smak!  Syns selv det var litt vanskelig å velge, for ved første øyekast var det ikke noen som imponerte med en gang. Men så valgte jeg av alle farger den brune med rosa piping, he, he... Den er (etter min smak) mye finere IRL enn på bildet.
Lykke til med valget!
|
08-01-2006, 09:53
|
|
VIP-Medlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Lionmom
Hmm... nei, man har jo forskellig smak!  Syns selv det var litt vanskelig å velge, for ved første øyekast var det ikke noen som imponerte med en gang. Men så valgte jeg av alle farger den brune med rosa piping, he, he... Den er (etter min smak) mye finere IRL enn på bildet.
Lykke til med valget!
|
Takk!
Hadde ikke den svarte hatt den hvite streken, hadde den vært fin.
Den brune er fin, men ikke til svart vogn...
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Hybridmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:36.
|