Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2004, 22:31   #1
Supermedlem

*Leeds* sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Midt i planeten..
Meldinger: 1,119
MP Rating: 0% (0)
*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.
Question Skofus skofutex?

Noen erfaringer? Er dette o.k vintersko?
Hittil i dag har jeg vært snill jente.
Jeg har ikke mistet besinnelsen eller skjelt ut noen.
Jeg har ikke vært irritert, sur eller selvopptatt.
Jeg har heller ikke furtet, bannet eller spist sjokolade.
Jeg har ikke drukket meg full, klådd på deilige menn eller overtrukket kredittkortet mitt.
Men snart skal jeg stå opp og da kommer jeg til å trenge mer hjelp..
*Leeds* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2004, 15:08   #2
Supermedlem

snøkrystall sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Snøtopia
Meldinger: 857
snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.
Sv: Skofus skofutex?

Ja det er en super vinterstøvel !

di i butikken garanterte at den var 100% vantett å det var kjekt å inpregnere den i løpet av sesongen.

det finnes vel 2-3 forskjellige .

jeg har kjøpt 2 par vinterstøvler og den jeg har har kjempedeiilig for og er myk .

Damen i butikken sa disse var like gode som goretex.

disse har jeg kjøpt !
Vedlagte bilder
Filtype: jpg skj.JPG (15.4 KB, 5 visninger)

Mamsen til Storesøster født 02.08.02 Prinsen født 11.07.05 Prinsessa født 11.07.05

Sist endret av snøkrystall; 17-10-2004 kl 15:13.
snøkrystall er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2004, 18:24   #3
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

japp de er bra
har et par svarte med bårrelås til turbo.
mamma har strikket sånne lester som anbefales til fòret [ vegard ullvanglester, eller lester med samme type ull og sånt]
Turbo er bestandig god og varm på foten.
var svett første gang han hadde de på. men da var det ganske varmt ute egentlig.

noen har fått 1års vanngaranti på samme skoen, men vi fikk det ikke. i butikken sa hun at de var kraftig vannavstøtende. han har nå testet de i sølepytter alerede hehe. men når det regner har han støvler på uansett

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 18-10-2004, 11:36   #4
Supermedlem

*Leeds* sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Midt i planeten..
Meldinger: 1,119
*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.

Tusen takk for svar!!
Hittil i dag har jeg vært snill jente.
Jeg har ikke mistet besinnelsen eller skjelt ut noen.
Jeg har ikke vært irritert, sur eller selvopptatt.
Jeg har heller ikke furtet, bannet eller spist sjokolade.
Jeg har ikke drukket meg full, klådd på deilige menn eller overtrukket kredittkortet mitt.
Men snart skal jeg stå opp og da kommer jeg til å trenge mer hjelp..
*Leeds* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2004, 11:39   #5
Seniormedlem

siljemor sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 2,506
siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.

Hva er prisen på disse?

Storebror har hatt den typen som marianne 82 viste, for noen år siden. var fornøyde med de vi. Var og kikket på sko i helgen, men glemte og se på prisen på disse.
Gammel 18-10-2004, 11:42   #6
Supermedlem

cath sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: jessheim
Meldinger: 980
cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marianne82
japp de er bra
har et par svarte med bårrelås til turbo.
mamma har strikket sånne lester som anbefales til fòret [ vegard ullvanglester, eller lester med samme type ull og sånt]
Turbo er bestandig god og varm på foten.
var svett første gang han hadde de på. men da var det ganske varmt ute egentlig.

noen har fått 1års vanngaranti på samme skoen, men vi fikk det ikke. i butikken sa hun at de var kraftig vannavstøtende. han har nå testet de i sølepytter alerede hehe. men når det regner har han støvler på uansett

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Vi har de samme skoene, anbefales på det sterkeste!!

( Trampe på sm )
cath er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2004, 11:43   #7
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

betalte 399 for de
Gammel 18-10-2004, 11:45   #8
Seniormedlem

siljemor sin avatar

siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.

Det er jo ikke så galenpris det! Blir nok de skoene i år igjen! Og storebror vil selvsagt ha borrelås. Enkelt og greit. Så da er det bare for mor og løpe og kjøpe da!

Takk for kjapt svar!
Gammel 18-10-2004, 11:51   #9
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

hehe

sitter på skolen å kjeder meg :P

men jeg likte di skoene best av de,og de med snøring og viking sine.

skoene er lette, enkle å ta på og av. og turbo springer fint i de hehe
Gammel 18-10-2004, 11:53   #10
Seniormedlem

siljemor sin avatar

Ja de er veldig lette. Husker da storebror hadde disse skoene, det var da han gikk i barnehagen, og da var det veldig mange som hadde disse skoene.

På skolen ja, greit du har pc, så blir det jo litt koselig.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:53.